Gå til innhold

Fredag er en tregdag


GammelLurker

Anbefalte innlegg

GammelLurker

Helgen er verst. Ikke mye gjøre. Når jeg i tillegg sliter med både å lese og se på tv - ja, da er det enda verre. Heldigvis har jeg musikk og tobakk, ellers hadde jeg kun stirret i veggen. Hva gjør dere når dere har det slik som meg? Er motivert til å  gjøre ting, men hjernen samarbeider liksom ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme. Har så lyst til å følge med på tv-serier, spille spill, lese bøker, lære programmering men konsentrasjonen og motivasjonen er dårlig. Blir mye musikk her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Sliter med det samme. Har så lyst til å følge med på tv-serier, spille spill, lese bøker, lære programmering men konsentrasjonen og motivasjonen er dårlig. Blir mye musikk her også.

Hva type musikk liker du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (Akkurat nå):

Hva type musikk liker du

Mye fra 60, 70, 80 tallet. Også noe rap, hiphop og house.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Mye fra 60, 70, 80 tallet. Også noe rap, hiphop og house.

Nice, samme taste her. Borsett fra house. Vet ikke engang hva det er - er det partymusikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GammelLurker skrev (Akkurat nå):

Nice, samme taste her. Borsett fra house. Vet ikke engang hva det er - er det partymusikk?

Ja, det er party, litt sånn kygo stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Bruker hodetelefoner eller høyttalere?

Begge deler. Forresten er du gutt eller jente? Beklager at jeg spør - klarer ikke styre nysgjerrigheten. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (Akkurat nå):

Begge deler. Forresten er du gutt eller jente? Beklager at jeg spør - klarer ikke styre nysgjerrigheten. 😀

Jeg er mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Jeg var sikker på at du var dame 😮 

Nope, er 30 år gammel mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...