Gå til innhold

SSRI og hypomani


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor raskt vil man merke en evt hypomani ved introduksjon av SSRI? 

Anonymkode: 18fc7...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har det kommet etter en uke. Dvs dagen etter doseøkning. To ganger (pluss Wellbutrin). 

Men det kan skje raskere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Okei. Første gangen jeg bruker SSRI. Jeg har fått Efexor. Begynte for fire dager siden og merker at jeg er blitt oppstemt. Sover nesten ikke og har også andre symptomer på hypomai. Har bipolar to. 

Anonymkode: 18fc7...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og en ting til jeg glemte å si er at jeg fikk diagnosen for rundt to mnd siden. Har også fått Lamictal. 

Anonymkode: 18fc7...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det tok litt tid, måtte opp i en girt dose, men da eksploderte det og manien var fullbåren. 

Anonymkode: eeead...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror det tok litt tid, måtte opp i en girt dose, men da eksploderte det og manien var fullbåren. 

Anonymkode: eeead...937

Sånn var det hos meg også. At det bare eksploderte helt tydelig inn i det. Det var ingen gradvis utvikling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...