Gå til innhold

Apodorm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har prøvd veldig mange medisiner for å sove og det eneste som hjelper er apodorm. Men hvor lenge før jeg skal sove skal jeg ta dem? Noen ganger får jeg ikke sove og da blir jeg trøtt utpå ettermiddagen og må sove da. Kan medisinen virke så lenge? Hvor lang tid tar det før medisinen er utav kroppen? Varer den like intens døgnet rundt? 

Anonymkode: 635ed...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apodorm er ikke zolpidem. 
zolpidem er Stilnoct

Apodorm er nitrazepam - et benzo. 

Endret av kupton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde med 2,5 mg apodorm for noen år siden, det funket dårlig. Økte til 5 mg som funket veldig bra. Tok medisinen 30 min før jeg la meg. Brukte det i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold fra ChatGPT da dette mest trolig inneholder opphavsrettet materiale.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (52 minutter siden):

Tråden er ryddet for innhold fra ChatGPT da dette mest trolig inneholder opphavsrettet materiale.

Admin

@Everybody pleier å bruke GPT ofte her inne, og har svart i MANGE tråder med dette. Til orientering. 

Anonymkode: 23e1b...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

@Everybody pleier å bruke GPT ofte her inne, og har svart i MANGE tråder med dette. Til orientering. 

Anonymkode: 23e1b...6ab

 

Everybody skrev (9 timer siden):

Jeg skal slutte å sitere direkte fra chat GPT hvis det er opphavsrettet materiale og ikke lov.

Takk for opplysningen. Det er kommet frem at chat GPT kan hente mindre eller større mengder opphavsrettet materiale og de har ingen kontroll på dette pr nå. I tillegg dikter chat GPT opp egen fakta så den er dessverre ikke helt til å stole på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (På 4.6.2023 den 12.19):

Jeg skal slutte å sitere direkte fra chat GPT hvis det er opphavsrettet materiale og ikke lov.

Jeg synes det er en god regel, når man bruker eksterne kilder, å henvise til kilde. Så kan enhver gjøre seg opp en formening om man ønsker å stole på denne kilden eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...