AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Ja eller nei? Anonymkode: a58a4...00e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Rømme fra hvor? Men ja det er jo bedre å be om innleggelse selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Glitter skrev (Akkurat nå): Rømme fra hvor? Men ja det er jo bedre å be om innleggelse selv. Rømme fra hverdagen og meg selv. Anonymkode: a58a4...00e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg bare orker ikke meg selv lenger. Anonymkode: a58a4...00e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bare orker ikke meg selv lenger. Anonymkode: a58a4...00e Skjønner. Orker ikke meg selv heller for tiden. Så ja. Men hva du konkret mener med å rømme avgjør jo om du bør be om innleggelse. Jeg tolket det som å rømme fysisk slik at du ender med å bli hentet og tvangsinnlagt av politiet. Men nå når du skrev rømme fra deg selv så tolker jeg det ikke like bokstavelig. Da er jo spørsmålet om innleggelse er til hjelp for deg eller ikke. Endret 4. juni 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg bare orker ikke meg selv lenger. Anonymkode: a58a4...00e Ikke jeg heller men hvor skal man rømme? Ut i skogen? Ting blir ikke bedre der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg tror bare jeg er utbrent. Anonymkode: a58a4...00e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror bare jeg er utbrent. Anonymkode: a58a4...00e Be om hjelp da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Be om hjelp da. Hva slags hjelp finnes mot det? Jeg leste om utbrenthet og jeg kjenner meg godt igjen i det som beskrives. Anonymkode: a58a4...00e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags hjelp finnes mot det? Jeg leste om utbrenthet og jeg kjenner meg godt igjen i det som beskrives. Anonymkode: a58a4...00e Det er vel depresjon og det finnes det medisiner mot, ellers kan det jo hjelpe å snakke med en psykolog som har peiling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Hva er det egentlig en psykolog kan gjøre med utbrenthet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Everybody skrev (5 minutter siden): Hva er det egentlig en psykolog kan gjøre med utbrenthet? De er jo der for å hjelpe med sånne ting bla, de er jo terapeuter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Det er vel depresjon og det finnes det medisiner mot, ellers kan det jo hjelpe å snakke med en psykolog som har peiling. Utbrenthet er ikke det samme som depresjon. Har aldri vært deprimert så vidt jeg kan huske. Anonymkode: a58a4...00e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Utbrenthet er ikke det samme som depresjon. Har aldri vært deprimert så vidt jeg kan huske. Anonymkode: a58a4...00e Ok jeg trodde det jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Så lenge du er voksen blir du ikke etterlyst. Ta deg heller en ferie om du er sliten. Anonymkode: 5e4ea...1b3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rømme fra hverdagen og meg selv. Anonymkode: a58a4...00e Det vil jeg også av og til, men ikke sånn at jeg blir etterlyst. Hvis du tror du er utbrent er det nok lurt å gå til fastlegen og ta en prat, så kan dere sammen finne ut hvor veien burde gå videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelLurker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Av erfaring hjelper det ikke å rømme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 GammelLurker skrev (1 minutt siden): Av erfaring hjelper det ikke å rømme Så du har rømt før? Anonymkode: 41ad3...d79 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Del Skrevet 4. juni 2023 Å rømme for å bli etterlyst er umodent og harry. Trenger du sykemelding eller annen helsehjelp er det smart å be om det konkret og tydelig og ikke gjennom er iscenesatt drama hvor folk må gjette hva som er problemet Anonymkode: b36f2...783 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.