Gå til innhold

Norske Viggo Venn vant "Britain's got Talent"


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

Men personlig er jeg ikke særlig imponert. I den opptredenen han gikk videre med (den første - se link) hoppet han bare rundt på scenen og dro av seg refleksvester mens en snutt av en sang ble spilt om igjen og om igjen. Kan ikke helt se at dette har med talent å gjøre, hehe. Jeg har ikke sett nummeret han vant med dessverre, da det er vanskelig å finne video om den. Hvis noen kan finne den, vil jeg gjerne se. Må se hva slags "dustenummer" han vant med ;)

https://music.youtube.com/watch?v=1YhjrKb1S68&feature=share 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke sett nummeret han vant med dessverre, da det er vanskelig å finne video om den.

Jeg mener den lå ute i morges, men det var kanskje brudd på noen opphavsrettigheter eller noe sånt, for det virker som om det bare er forkortede varianter ute nå.

Jeg så på den med et halvt øye, og den inneholdt bare vester, hopping, ballonger og andre klovnerier. Men det er jo klovnestreker som er greia hans. Og så snakket han litt norsk, det ligger visst fortsatt på f.eks. VG nå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
laban skrev (43 minutter siden):

Jeg mener den lå ute i morges, men det var kanskje brudd på noen opphavsrettigheter eller noe sånt, for det virker som om det bare er forkortede varianter ute nå.

Jeg så på den med et halvt øye, og den inneholdt bare vester, hopping, ballonger og andre klovnerier. Men det er jo klovnestreker som er greia hans. Og så snakket han litt norsk, det ligger visst fortsatt på f.eks. VG nå.  

Ok. Med andre ord har jeg ikke gått glipp av noe.. Kan egentlig ikke se humoren i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønte ingen ting av dette. Skulle det liksom være morsomt ? 

Ikke særlig morsomt, nei. Synes jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fatter ikke at folk gidder se å slikt idiotisk tull. Samfunnet blir bare mer og mer degenerert.

Anonymkode: d2eaa...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så et klipp i går og følte at det var ingen ting. Jeg forventer noe uventet, men så skjer det ikke.

Kanskje det med at han snakker norsk og gjøgler gjør ham til en annerledes og  kultfigur i England?. Så dårlig at det blir bra?

Faktum er i alle fall at han sjarmerte dem og vant. Da kan nesten ikke jeg si det er dårlig bare fordi jeg ikke forstår. Jeg forstår det virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Vendi skrev (2 timer siden):

Men personlig er jeg ikke særlig imponert. I den opptredenen han gikk videre med (den første - se link) hoppet han bare rundt på scenen og dro av seg refleksvester mens en snutt av en sang ble spilt om igjen og om igjen. Kan ikke helt se at dette har med talent å gjøre, hehe. Jeg har ikke sett nummeret han vant med dessverre, da det er vanskelig å finne video om den. Hvis noen kan finne den, vil jeg gjerne se. Må se hva slags "dustenummer" han vant med ;)

https://music.youtube.com/watch?v=1YhjrKb1S68&feature=share 

Dette var jo bare helt elendig?!? Hoppe rundt sånn med alle disse vestene... nei og nei, tragisk for de virkelige talentene som har øvd og øvd lenge for å nå opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
påskelilje skrev (15 minutter siden):

Dette var jo bare helt elendig?!? Hoppe rundt sånn med alle disse vestene... nei og nei, tragisk for de virkelige talentene som har øvd og øvd lenge for å nå opp!

Ja, jeg synes det var elendig. Trodde du jeg mente noe annet? Ikke noe spesielt talent å hoppe rundt på en scene, så helt enig med deg i at dette var trist for de virkelige talentene. Men vil likevel se det nummeret han vant med. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (9 minutter siden):

Dette var jo bare helt elendig?!? Hoppe rundt sånn med alle disse vestene... nei og nei, tragisk for de virkelige talentene som har øvd og øvd lenge for å nå opp!

Ble nysgjerrig og kikket nå, det er jo helt elendig, i hvertfall i forhold til hva man kunne forvente på et slikt nivå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste med dette er å lese alle som kommenterer hvor elendig og lite morsomt det var 🤣  folk som "???"  

Det alene appelerer til min sans for humor. Altså, jeg ler ikke av personer, jeg ler av reaksjonene mange steder . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Vendi skrev (17 minutter siden):

Ja, jeg synes det var elendig. Trodde du jeg mente noe annet? Ikke noe spesielt talent å hoppe rundt på en scene, så helt enig med deg i at dette var trist for de virkelige talentene. Men vil likevel se det nummeret han vant med. 

Neida,  forstod at du var enig med meg. Jeg ble bare litt oppgitt over at sånt møl kan vinne en konkurranse!

Men skjønte ikke helt,  var det ikke dette nummeret han vant med? Jeg ser nesten aldri på sånt, så vet ikke helt hvordan det funker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (41 minutter siden):

Dette var jo bare helt elendig?!? Hoppe rundt sånn med alle disse vestene... nei og nei, tragisk for de virkelige talentene som har øvd og øvd lenge for å nå opp!

Det samme tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2

Det som forundrer meg mest er at disse talentkonkurransene fortsatt går det er vel 20 år siden første idol. Men det er jo varianter av dette hvert år enda. 1 ste sesong idol var det eneste jeg så. Da var det spennende og nytt. Samt at vinneren ikke var glemt neste uke.

Det ble ikke mange artister mef suksess av dette? Muligens Kurt Nielsen og de nye gitarkameratene.

 

Er talent egentlig noe å konkurrere med. Javel så du synger fint, vel det er det masnge som gjør.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (43 minutter siden):

Det som forundrer meg mest er at disse talentkonkurransene fortsatt går det er vel 20 år siden første idol. Men det er jo varianter av dette hvert år enda. 1 ste sesong idol var det eneste jeg så. Da var det spennende og nytt. Samt at vinneren ikke var glemt neste uke.

Det ble ikke mange artister mef suksess av dette? Muligens Kurt Nielsen og de nye gitarkameratene.

 

Er talent egentlig noe å konkurrere med. Javel så du synger fint, vel det er det masnge som gjør.

 

Idol var jo bare sang, Norske talenter og X-faktor er jo konkurranser der man kan gjøre alt mulig. Vet jo det har vært med en dol'er i Norske talenter en gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Det som forundrer meg mest er at disse talentkonkurransene fortsatt går det er vel 20 år siden første idol. Men det er jo varianter av dette hvert år enda. 1 ste sesong idol var det eneste jeg så. Da var det spennende og nytt. Samt at vinneren ikke var glemt neste uke.

Det ble ikke mange artister mef suksess av dette? Muligens Kurt Nielsen og de nye gitarkameratene.

 

Er talent egentlig noe å konkurrere med. Javel så du synger fint, vel det er det masnge som gjør.

 

Elsker talentkonkuranser 🙂 det dukker alltid opp en som skiller seg ut. Men venter alltid mest på den ene personen som er noe helt unikt. De dukker opp iblant, men jeg er mest opptatt av sang og dans. Blir imponert over mye, men akrobatikk og illisjonister er ikke noe jeg har veldig stor interesse av sånn generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke sett nummeret han vant med dessverre, da det er vanskelig å finne video om den. Hvis noen kan finne den, vil jeg gjerne se.

Følger ikke med på de greiene der, men,

Tipper dette er semien:

og dette er finalen:

 

Vendi skrev (6 timer siden):

Men personlig er jeg ikke særlig imponert.

Synes den første autiditonen faller inn under så dårlig at det blir bra kategorien, men dolerne skjønner vel ikke den humoren virker det som ;) 

Anonymkode: 145fb...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Følger ikke med på de greiene der, men,

Tipper dette er semien:

og dette er finalen:

 

Synes den første autiditonen faller inn under så dårlig at det blir bra kategorien, men dolerne skjønner vel ikke den humoren virker det som ;) 

Anonymkode: 145fb...d09

Takk skal du ha! Det er artig å liksom ha fått det med seg ;)

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det aller første innslaget hans og det blir litt lettere å forstå.

Humoren er at det er så pinlig dårlig. Rett og slett. Dommerne er i sjokk. Er dette alt?

Alt toppes med sterk aksent og at han mener han "ønsker å bli en britisk komiker". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...