Gå til innhold

Andre som smelter?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Her i Oslo er det 23 grader og blå himmel. Min kropp er visst ikke så god på temp.regulering så jeg smelter her. Er det flere som sliter litt når det blir SÅ varmt? Eller sitter dere ute og griller dere? ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteknotten

Bor ikke på sør- eller østlandet, så det «problemet» trenger jeg ikke forholde meg til for tiden dessverre 😏 Men generelt synes jeg ikke 23 grader er så veldig varmt egentlig. Bare godt. Med mindre man sitter i en solkrok og det er helt vindstille, da kan det være i overkant, som på terrassen vår - men da er det bare å gå ned i hagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Nei, smelter ikke, jeg synes det er deilige temperaturer nå 🌞🥰

Har muligheter for både skygge og sol, så styrer det som jeg vil hvor jeg vil oppholde meg. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (20 minutter siden):

Her i Oslo er det 23 grader og blå himmel. Min kropp er visst ikke så god på temp.regulering så jeg smelter her. Er det flere som sliter litt når det blir SÅ varmt? Eller sitter dere ute og griller dere? ☀️

Bytter gjerne med de 12 gradene vi har her akkurat nå. :( Hjemme hos meg ser det ut til å være ca. 16, da begynner det å ta seg opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så glad i varmen. Beste som finnes for meg er 16 grader, opphold og høstvind. (Ref. mitt avatarbilde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vind og regn som gikk over i sludd da jeg gikk tur på lørdag.

(Det var litt oppe i høyden, men allikevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 7 grader, regn og vind. De siste 24 av 30 dager har det regnet her. Og vært kaldt. 

Skulle gjerne hatt 23 grader. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Her er det 20 grader. Jeg har vært inne i hele dag (på jobb), så bare deilig å komme ut. Tåler fint temperaturer opp mot 30 grader, men da holder det.

Vi trenger imidlertid regn her, på det meste av Sørlandet og Østlandet,  så det kan gjerne regne jevnt og forsiktig 3 netter nå.... men dessverre ingen utsikter til det, ifølge yr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er aldeles nydelig vær i dag.  Synes faktisk at 24 grader er helt fantastisk både ute og inne.  Og jeg vil heller ha 30 grader enn 10 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er aldeles nydelig vær i dag.  Synes faktisk at 24 grader er helt fantastisk både ute og inne.  Og jeg vil heller ha 30 grader enn 10 🙂

Gled deg til neste uke. 🥵

Anonymkode: 96b03...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Her har det vært vind i dag men strålende vær, syns det er bedre enn at det regner og det er passelig temperatur. 30 grader blir for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 25 grader i Oslo og det er helt herlig!

 

Håper imidlertid vi ikke bruker opp alle varmegradene før juli 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Ca 25 grader i Oslo og det er helt herlig!

 

Håper imidlertid vi ikke bruker opp alle varmegradene før juli 😜

Du får nyte det nå, Ekstra.  Vi vet aldri hvor lenge herligheten varer 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (1 time siden):

Ca 25 grader i Oslo og det er helt herlig!

 

Håper imidlertid vi ikke bruker opp alle varmegradene før juli 😜

Bruke opp finværet ja. Det er hva jeg pleier å si også. Samboeren ler av meg og mener at vær kan ikke brukes opp, men det kan jo det ;) Jeg håper også at finværet ikke brukes opp før ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Bruke opp finværet ja. Det er hva jeg pleier å si også. Samboeren ler av meg og mener at vær kan ikke brukes opp, men det kan jo det ;) Jeg håper også at finværet ikke brukes opp før ferien :)

Mannen her påstår hver eneste vår at "det er bra det regner nå for da regner det fra seg til vi skal ha ferie!" Det slår aldri til da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (54 minutter siden):

Bruke opp finværet ja. Det er hva jeg pleier å si også. Samboeren ler av meg og mener at vær kan ikke brukes opp, men det kan jo det ;) Jeg håper også at finværet ikke brukes opp før ferien :)

Jeg har fått forklart av fagfolk at det ikke er slik det henger sammen. Jo mer finvær - jo større sjanse for finvær fremover. Og omvendt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært rundt 25 grader og det er altfor varmt. Så sier yr at det skal bli opp mot 30 grader i neste uke. Det er jo bare ikke til å holde ut. Jeg kan godt ta de 7 gradene til Glitter. Kunne egentlig trengt litt regn også. Greit nok i skogen for det var ganske mye snø som brått ble til vann, så det er ikke så lenge siden det flommet over der. Fant faktisk en liten snøflekk i sta 😊 Men grusveiene er jo bare støv og faenskap, bilen ser ut som en sandkasse. Var skogbrann i en annen skog her for noen dager siden også, så litt regn hadde vært greit nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...