Gå til innhold

Hvem ville dere ha truffet basert på nick?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Ja, mange ville nok hatt angst om de trodde på sånt. Jeg tror overhodet ikke på det.0

Ja det er forståelig for man kan virkelig bli skremt, har noen ganger tenkt på at det hadde vært mer bekymringsfritt og ikke tro på ting. Men det er ikke lett å plutselig stoppe å tro på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GammelLurker skrev (1 time siden):

Den var frekk 😁

På ingen måte, jeg har nettopp lappet et par joggesko her jeg sitter! :D Det var rett og slett innertier av @Nicklusheletida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Nei, hvorfor det ? Lillemus er kjempeflink til å sy. Hun syr bunader og kjoler osv, så det var postivt ment :)

Veeeel.... Nå tiltror meg litt i overkant mye - jeg har ikke sydd bunader! 😂 Men jeg har planer om å sy meg en festdrakt da, det har jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (49 minutter siden):

Veeeel.... Nå tiltror meg litt i overkant mye - jeg har ikke sydd bunader! 😂 Men jeg har planer om å sy meg en festdrakt da, det har jeg. :)

Nestenbunad da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Nestenbunad da :)

Må passe på så jeg ikke får bunadspolitiet på nakken vet du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (20 timer siden):

Jeg syns vi alle burde strandet på en øde øy en måneds tid.  Jeg har brukt et par minutter til å se det for meg, og hvilke roller og posisjoner folk her kom i. Basert på det som blir diskutert og ytret her. 

Jeg begynte å le for meg selv 🤣  Det tror jeg ville blitt minnerikt 🙃

 

Så lenge jeg ikke må ha en adminrolle der og! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er ganske god på planter, og kan sikkert finne noe spisende 🙂

Kan strikke også, dersom det finnes sauer der, og det er kaldt 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva jeg skulle funnet på med min glitrende personlighet. :) Eller hva jeg skulle bidratt med. 

Kunne tatt meg av dyrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Offtopic, men, om dere tror på UFOer pga bildene fra USA miiltæret, så må dere huske på at militæret der bruker spesialglass som kan gi "artifacts" i opptakene. Å så se en artifact og tro at det er en alien blir litt feil...👽

Dette er som å se et speilbilde i vannet, og tro at du ser en kopi av deg selv, nei det er en optisk illusjon du er ikke blitt klonet ;) 

Ok, med det overstått kan dere gå tilbake til fantasiene deres 😅

Anonymkode: c5b8a...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ok, med det overstått kan dere gå tilbake til fantasiene deres 😅

Aliens finnes tror jeg og er ikke fantasi og millitæret holder mye skjult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville du ha invitert ut på middag? Trine

Hvem ville du ha strandet på en øde øy med? Trine

Hvem ville du ha diskutert samfunnspolitikk med? Trine

Hvem ville du ha hatt en koselig hjemmekveld med? Trine

Hvem ville du ha dratt på en ukes fottur i marka med overnatting i telt? Trine

Beklager til alle som ble ekskludert, dere er sikkert trivelige mennesker alle sammen 🤗 Det er bare at Trine og jeg stort sett er enige om når det er på tide å holde litt kjeft 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (3 timer siden):

Jeg er ganske god på planter, og kan sikkert finne noe spisende 🙂

Kan strikke også, dersom det finnes sauer der, og det er kaldt 😄 

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvordan du tenkte lage garn av ulla. Tar du med en rokk, eller tenkte du lage en? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Trine skrev (45 minutter siden):

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvordan du tenkte lage garn av ulla. Tar du med en rokk, eller tenkte du lage en? 😂

Eh.... ja, seff, tar med både sånne karde-greier og rokk! Har det på gården på Vestlandet,  så jeg putter det i bagasjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Trine skrev (57 minutter siden):

Hvem ville du ha invitert ut på middag? Trine

Hvem ville du ha strandet på en øde øy med? Trine

Hvem ville du ha diskutert samfunnspolitikk med? Trine

Hvem ville du ha hatt en koselig hjemmekveld med? Trine

Hvem ville du ha dratt på en ukes fottur i marka med overnatting i telt? Trine

Beklager til alle som ble ekskludert, dere er sikkert trivelige mennesker alle sammen 🤗 Det er bare at Trine og jeg stort sett er enige om når det er på tide å holde litt kjeft 🤣

Hahaha! Nå lo jeg NESTEN høyt 😁😁😁

Kan ikke jeg få være med deg da, jeg er ganske god til å holde kjeft når jeg er sammen med folk som liker å være stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (På 8.6.2023 den 21.01):

Jeg melder meg som farmasøyt. Ingen får benzo, den tar jeg selv. Ellers skal jeg være svært raus med antabussen, slik at det ikke tar av. 
 

Dette blir nok kjempefestligimage.png.0fd680b5884506b3ef3780d1a374ed2d.png

👌😂 Håper du deler litt da☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte tenke litt på hva jeg kunne bidratt med… Jeg tror det må bli å være sosial og ta ansvar for at alle har det bra og føler seg vel. Puh, litt slitsomt i lengden, så satser på at Worriesome deler en og annen sovetbl. Alternativt kan jeg holde vakt om natten, der er jeg også god 😅

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...