Gå til innhold

Ny tråd - utnevnt deg selv til en oppgave på øde øy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (1 minutt siden):

Hva tror du kupton hadde brukt for å medisinere på en øde øy?

Her må en medisinmann/ kvinne til. Så hadde Kupton tatt ansvar for dosering til hver enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (2 minutter siden):

Hva slags medisin hadde kupton laget av kun det man finner på den øde øya?

Tror det er mot reglene å svare på det... 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker tydeligvis Ayahuasca, San pedro og peyote. Ulike planter og kaktuser.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Everybody skrev (22 minutter siden):

Hva slags medisin hadde kupton laget av kun det man finner på den øde øya?

Kanskje noen hadde hatt peiling på planter og sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde påtatt meg oppgaven med å skravle og underholde folk med historier og vitser og gjerne gjentatt meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (10 timer siden):

😲😮

Hva? Det fungerer som beroligende eller sovepille når man ikke har noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Grendel skrev (5 minutter siden):

Hva? Det fungerer som beroligende eller sovepille når man ikke har noe annet.

Og det beste av alt: man begynner å oppføre seg 🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva jeg hadde hatt tilgjengelig, men jeg kunne sikkert sørget for at vi fikk tak over hodet og ved til bålet. Men jeg hadde ikke kløyvd veden, for det hadde mest sannsynlig endt med en øks i leggen og med Kupton som eneste lege, hadde det sikkert endt med amputasjon. Men da kunne vi jo ihvertfall hatt en legg til middag 🤔 Etter det ville jeg nok vært relativt ubrukelig og heller gått over til å dele alle mine tur-historier. Så hadde dere blitt så lei av å ha meg der at dere hadde spist hele meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok fokusert på praktiske ting. Så kunne de De Vise Menn tatt seg av terapi, regnskap og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (10 minutter siden):

Jeg ville nok fokusert på praktiske ting. Så kunne de De Vise Menn tatt seg av terapi, regnskap og sånt.

detrevisemenn.thumb.jpg.6189a4df7eebab39ee5dbd2f75e59e1c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Trine skrev (19 minutter siden):

Det kommer litt an på hva jeg hadde hatt tilgjengelig, men jeg kunne sikkert sørget for at vi fikk tak over hodet og ved til bålet. Men jeg hadde ikke kløyvd veden, for det hadde mest sannsynlig endt med en øks i leggen og med Kupton som eneste lege, hadde det sikkert endt med amputasjon. Men da kunne vi jo ihvertfall hatt en legg til middag 🤔 Etter det ville jeg nok vært relativt ubrukelig og heller gått over til å dele alle mine tur-historier. Så hadde dere blitt så lei av å ha meg der at dere hadde spist hele meg 😂

Du skriver ustyrtelig godt, Trine 🤣

Skulle vært voldsomt sulten før jeg begynte å gnage på leggen din 😳😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Jeg kunne ha meldt meg som herrefrisør. Har klippet mannen min i over 20 år, og jeg regner med at han ville ha gitt meg gode referanser 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
morsan skrev (20 timer siden):

Jeg hadde påtatt meg oppgaven med å skravle og underholde folk med historier og vitser og gjerne gjentatt meg selv. 

Jeg også. Jeg kan fortelle gode historier rundt bålet om kvelden (når jeg er i slaget 😄

OG: Passet og stelt med dyrene som @Glitter også ville ha gjort 🥰 (Hun skrev det i den andre tråden) 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Sikkert gått på oppdagelsesferd og utforsket hva som var der. Nå har jeg også flere ganger blitt tagget som «forsvinderen» på sånne «alle klasser har» facebookbilder før, og det er sikkert med god grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (56 minutter siden):

Jeg også. Jeg kan fortelle gode historier rundt bålet om kvelden (når jeg er i slaget 😄

OG: Passet og stelt med dyrene som @Glitter også ville ha gjort 🥰 (Hun skrev det i den andre tråden) 

Ja, tok litt tid før jeg skjønte at det var i den andre tråden det _egentlig_ skjedde 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jaktet og fisket slik at vi fikk litt kjøtt og fisk på bordet. Håper bare ikke Glitter hadde blitt for god venn med dyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (14 timer siden):

Jeg også. Jeg kan fortelle gode historier rundt bålet om kvelden (når jeg er i slaget 😄

OG: Passet og stelt med dyrene som @Glitter også ville ha gjort 🥰 (Hun skrev det i den andre tråden) 

Også kom jeg på at jeg var jo sykepleier en gang i tiden, så jeg kan jo bistå litt der. Men jeg er rusten. 😅

Fionys skrev (7 timer siden):

Jeg kunne jaktet og fisket slik at vi fikk litt kjøtt og fisk på bordet. Håper bare ikke Glitter hadde blitt for god venn med dyrene.

Det kunne vært en utfordring. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...