Gå til innhold

Nervøs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er der noen måte man kan klare å unngå å måtte gå på do hele tiden når man er nervøs? Sikkert litt merkelig spørsmål kanskje, men det er noe jeg sliter med.

Anonymkode: 6882e...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
GammelLurker skrev (2 minutter siden):

Er du nervøs for å gjøre det nødvendige eller bare det å være på do?

Jeg skal inn til legen for gynekologisk undersøkelse og gruer meg veldig til det.

Anonymkode: 6882e...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skal inn til legen for gynekologisk undersøkelse og gruer meg veldig til det.

Anonymkode: 6882e...650

Da er det angsten for undersøkelsen som må være fokuset. Doen er kun et symptom - et problem - som mest sannsynlig vil forsvinne når du roer deg ned etter undersøkelsen. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er der noen måte man kan klare å unngå å måtte gå på do hele tiden når man er nervøs? Sikkert litt merkelig spørsmål kanskje, men det er noe jeg sliter med.

Anonymkode: 6882e...650

Det er helt normalt at tarmen blir "nervøs" når man er nervøs for noe og jeg tror ikke det er stort man kan gjøre med det - annet enn å prøve å tenke at det ikke er noe farlig og prøve å få tankene over på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...