Gå til innhold

Hva bruker du DOL til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

OK, men hva betyr DOL for deg?

Anonymkode: 11232...ea5

For meg er det ett anonymt sted å henge. Jeg har vært her lenge. Facebook har jeg slettet. Mitt sosiale nettbehov får jeg her delvis mettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Jeg bruker dol til litt forskjellige ting. Synes det er litt hyggelig å snakke med andre her (om alt mulig), og jeg opplever at mange av oss gjensidig kan gi hverandre litt hjelp og støtte hvis noen av oss trenger det. Det er også mye å lære her om alt mulig. Og i tillegg er det jo tidsfordriv som en annen i tråden her sa. Jeg må bare passe på for egen del at jeg ikke er her for ofte ila dagen. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Vendi skrev (17 minutter siden):

Jeg bruker dol til litt forskjellige ting. Synes det er litt hyggelig å snakke med andre her (om alt mulig), og jeg opplever at mange av oss gjensidig kan gi hverandre litt hjelp og støtte hvis noen av oss trenger det. Det er også mye å lære her om alt mulig. Og i tillegg er det jo tidsfordriv som en annen i tråden her sa. Jeg må bare passe på for egen del at jeg ikke er her for ofte ila dagen. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her for å lese om ulike ting. Har lært en god del her. 

Så syns jeg det er et forum jeg får puste på, og at folk uansett hva de måtte føle og tenke om andre, så oppfører de seg stort sett veldig bra og med gode intensjoner mot andre i tråder. Akkurat her oppfatter jeg det som en uskreven regel at man behandler andre ok selv om de er på andre forum hvor det går ei kule varmt. Det syns jeg er en fin regel.

Så er det å lese noen dagbøker av ulike grunner. 

Til slutt så får jeg litt underholdning her også. Jeg ler ikke av ett eneste menneske her av dårlige hensikter eller fordi jeg syns noen er latterlige. Det er mer at alt kan vise helt normale menneskelige sider på en litt overdreven måte her noen ganger. Og så tror jeg noen kan føle seg rarere enn det de egentlig er.

Det var mitt korte svar 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg er her for å lese om ulike ting. Har lært en god del her. 

Så syns jeg det er et forum jeg får puste på, og at folk uansett hva de måtte føle og tenke om andre, så oppfører de seg stort sett veldig bra og med gode intensjoner mot andre i tråder. Akkurat her oppfatter jeg det som en uskreven regel at man behandler andre ok selv om de er på andre forum hvor det går ei kule varmt. Det syns jeg er en fin regel.

Så er det å lese noen dagbøker av ulike grunner. 

Til slutt så får jeg litt underholdning her også. Jeg ler ikke av ett eneste menneske her av dårlige hensikter eller fordi jeg syns noen er latterlige. Det er mer at alt kan vise helt normale menneskelige sider på en litt overdreven måte her noen ganger. Og så tror jeg noen kan føle seg rarere enn det de egentlig er.

Det var mitt korte svar 🙃

Når Everybody skriver De Tre Vise ler jeg  som oftest av ondskapsfulle og nokså merkelige grunner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (3 minutter siden):

Når Everybody skriver De Tre Vise ler jeg  som oftest av ondskapsfulle og nokså merkelige grunner

Ondskapsfullt? Hm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (17 minutter siden):

Når Everybody skriver De Tre Vise ler jeg  som oftest av ondskapsfulle og nokså merkelige grunner

detrevisemenn1.thumb.jpg.a93326884b3a1b3edd039dbd24bcb280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsfordriv, at jeg liker de som er her, at jeg lærer mye, at jeg får støtte og råd, at jeg kan gi støtte og råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...