Gå til innhold

Fredag og lørdagskvelder er noe av det verste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fordi jeg hører så mye festing. Biler med musikk og musikk og latter fra leiligheter. Jeg har ingen møte, og jeg er så flau over at jeg ikke klarer å bli sånn super sosial og populær så jeg får venner. Hva feiler hjernen? Jeg klarer ikke se den som en del av meg. Jeg snakker til den som om den kjemper mot meg. Fordi jeg ønsker en ting, mens den blir liksom bare sliten av mye og jeg hater meg for det.

Anonymkode: c9093...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når jeg hører lyder fra festing kjenner jeg bare lettelse over at jeg er ferdig med sånt og kan gå og legge meg. 

Men spørs jo på alder til TS skrev ingenting om det. 

Anonymkode: d0fc0...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når jeg hører lyder fra festing kjenner jeg bare lettelse over at jeg er ferdig med sånt og kan gå og legge meg. 

Men spørs jo på alder til TS skrev ingenting om det. 

Anonymkode: d0fc0...15b

Hva er din alder da? Det er jo mange voksne som er på fest.

Anonymkode: c9093...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi jeg hører så mye festing. Biler med musikk og musikk og latter fra leiligheter. Jeg har ingen møte, og jeg er så flau over at jeg ikke klarer å bli sånn super sosial og populær så jeg får venner. Hva feiler hjernen? Jeg klarer ikke se den som en del av meg. Jeg snakker til den som om den kjemper mot meg. Fordi jeg ønsker en ting, mens den blir liksom bare sliten av mye og jeg hater meg for det.

Anonymkode: c9093...f4f

Helgene er de fineste synes jeg for da skjer det ingenting (hos meg). Da kan jeg være alene, gå å handle matvarer, slaqppe av med en bok eller en film, gå en tur. Jeg har aldri vært super sosial, er mye mer introvert og trives med det. Jeg setter pris på gode venner så klart, men mas og fyll og "super sosial" gidder jeg ikke for det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 89830...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt perioder hvor det var veldig kjipt å høre på liv og fest uten å være der. Skikkelig skikkelig kjipt var det! 

Du får bare gå ut alene, og så håpe å bli kjent med noen. Det var det jeg gjorde ihvertfall, og det gikk bra. Det ble ikke noen livslange vennskap ut av det, men jeg fikk vært med mer folk de periodene etterhvert hvertfall  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Jeg er glad jeg slipper fester, at noen fester i nabolaget er helt greit for min del bare de ikke holder på hele natten med bråket sitt. Men vet eldre folk enn meg fester, jeg sluttet å feste for mange mange år siden. Det er ikke noe for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Jeg er glad jeg slipper fester, at noen fester i nabolaget er helt greit for min del bare de ikke holder på hele natten med bråket sitt. Men vet eldre folk enn meg fester, jeg sluttet å feste for mange mange år siden. Det er ikke noe for meg. 

Hva slags musikk lyttet du til når du festet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
GammelLurker skrev (8 minutter siden):

Hva slags musikk lyttet du til når du festet?

Var på mange fester der de spilte heavy musikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...