Gå til innhold

Joe Biden konspirasjonsteori igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men de på ørene på det nederste svart-hvitt bildet. De er da vitterlig forskjellige. Hvem forandrer øreform ved ansiktsløft?

Anonymkode: 0e940...c34

Det går ikke, derfor han er en reptil..

Anonymkode: ccdcd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går ikke, derfor han er en reptil..

Anonymkode: ccdcd...4b3

Kanskje han er i familie med Shaman Durek da? Reptil han og. 

Anonymkode: 0e940...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

@kupton Kan jeg få din mening? 

Anonymkode: 0e940...c34

Om hva?

Jeg tenker at det kan være helt legitimt og fornuftig at myndighetene finner en dobbeltgjenger til et Statsoverhode. Det er alltid noen som er ute etter å skade/drepe dem. Ved av og til sende ut en dobbeltgjenger kan en forvirre eller villede de en ønsker å forvirre som pressen eller terrorister. Det kan gjøre det lettere å forflytte den ekte uten at det så lett oppdages.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Saddam bruke dobbeltgjengere.

781af80e-52d2-4b20-8615-f3e4aa810c57?fit

Anonymkode: 1b0da...3b0

Tror du på dette eller tuller du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Tror du på dette eller tuller du nå?

Det er en kjent sak at Saddam og sønnen Uday brukte dobbeltgjengere.

Anonymkode: 1b0da...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (8 timer siden):

Om hva?

Jeg tenker at det kan være helt legitimt og fornuftig at myndighetene finner en dobbeltgjenger til et Statsoverhode. Det er alltid noen som er ute etter å skade/drepe dem. Ved av og til sende ut en dobbeltgjenger kan en forvirre eller villede de en ønsker å forvirre som pressen eller terrorister. Det kan gjøre det lettere å forflytte den ekte uten at det så lett oppdages.

Det tror jeg også hvis man snakker om en person med solbriller som haster fra et hotell til en bil.

Tror du man bruker dobbeltgjengere i offentlige opptredener og på TV?

Tror du det er realistisk å finne en dobbeltgjenger som erstatter Støre i "Debatten"?

Tror du Erna Solberg er død og byttet ut med en dobbeltgjenger?

Eller rett til det denne tråden handler om:

Tror du en opprinnelige Biden er død og erstattet av en annen mann?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er en kjent sak at Saddam og sønnen Uday brukte dobbeltgjengere.

Anonymkode: 1b0da...3b0

Det var "vel kjent" at både Saddam og sønnen hadde mange dobbeltgjengere, sa USA i 2003. De sa også at Irak hadde flust av masseødeleggelsesvåpen.....

En av kildene var en mann som hevdet å være dobbeltgjengeren til Saddams sønn.

Det kan vi trygt si var en bløff:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Latif_Yahia

https://web.archive.org/web/20120426020158/http://www.edcaesar.co.uk/article.php?article_id=55

Er lengre sitat fra Saddams personlige lege:

"Meanwhile, Saddam’s former doctor, Ala Bashir — who now works as an artist in Britain, but who was formerly a plastic surgeon at the Ibn Sina hospital in Baghdad, where Yahia claims to have had his face reconstructed — says that he never performed any of the procedures described in The Devil’s Double. “I was a surgeon there from 1983/1984 to the fall of the regime,” says Bashir. “I should have known if someone had done this surgery. To my knowledge, no-one ever did. I performed surgery on Uday many times, and, to my knowledge, he never had a body double"

Samme mann om Saddams dobbeltgjengere:

"The stories about Saddam Hussein having body doubles, to foster the impression that the Iraqi dictator was everywhere, are nonsense. You can't make somebody look like somebody else."

www.deccanherald.com/amp/content/60672/saddam-didnt-have-body-doubles.html

Da jeg skrev at jeg var skeptisk til påstandene om Saddams dobbeltgjengere var det ren magefølelse. Det ser ut som om magefølelsen min stemte denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (5 timer siden):

Det tror jeg også hvis man snakker om en person med solbriller som haster fra et hotell til en bil.

Tror du man bruker dobbeltgjengere i offentlige opptredener og på TV?

Tror du det er realistisk å finne en dobbeltgjenger som erstatter Støre i "Debatten"?

Tror du Erna Solberg er død og byttet ut med en dobbeltgjenger?

Eller rett til det denne tråden handler om:

Tror du en opprinnelige Biden er død og erstattet av en annen mann?

 

Nei, jeg tror absolutt ikke på det.

Derimot tror jeg APA (DSM) og WHO (ICD) snart bør vurdere diagnose for alle de som tror på disse absurde teoriene.

PS: Jeg tror heller ikke Biden og frue spiser grillede spebarn på fredagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

men fra disse syke konspirasjonsteoriene til noe mer fornuftig. Selv om jeg stemmer blått så ønsker jeg ikke biden som president, jeg skulle ønske det var noen gode yngre kandidater som kunne utfordre. Når man har passert 80 så bør man gi litt plass til yngre generasjoner, ikke at ikke eldre skal verdsettes og at samfunnet har enormt mye å lære, men i denne type jobb bør andre slippe til.

Anonymkode: f5428...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når man har passert 80 så bør man gi litt plass til yngre generasjoner

Helt enig. Det burde være en grense for alder ved valgtidspunktet. Kanskje et sted mellom 70 og 75. Det er tragisk om det igjen blir Biden mot Trump.

For å sette det i et perspektiv: I Norge får man ikke kjøre buss etter 75 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg tror absolutt ikke på det.

Derimot tror jeg APA (DSM) og WHO (ICD) snart bør vurdere diagnose for alle de som tror på disse absurde teoriene.

PS: Jeg tror heller ikke Biden og frue spiser grillede spebarn på fredagskvelden.

Jeg hadde ikke regnet med noe annet, men var redd svaret ditt ble hengende litt i luften og kunne misforstås. Tross alt er utgangsåunktet i tråden at noen mener Biden er byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...