Gå til innhold

Alternativ behandling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om man har prøvd det meste av terapi og forskjellige AD, og etter 10-12 år fortsatt sliter med en del angst, hva bør en så gjøre?

Anonymkode: 42dee...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om man har prøvd det meste av terapi og forskjellige AD, og etter 10-12 år fortsatt sliter med en del angst, hva bør en så gjøre?

Anonymkode: 42dee...8f2

Det er ikke så mye mer å gjøre, alternativ medisin hjelper ikke for det har jeg prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om man har prøvd det meste av terapi og forskjellige AD, og etter 10-12 år fortsatt sliter med en del angst, hva bør en så gjøre?

Anonymkode: 42dee...8f2

Har du tatt det opp i terapien du har hatt? Har du fått tilbakemeldinger om hva behandlere mener du evt kan gjøre videre? Eller om det er noen justeringer innen måten du jobber med angsten på som kan hjelpe?

Anonymkode: e102d...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg har hatt angst siden jeg var barn, nå er jeg middelaldrende. Jeg tror ikke det er så mye å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Alternativ behandling er litt som forbønn, det virker bare hvis du tror på det.

Jeg trodde på det men det virket ikke :( 

Jo er sikker på at det magnetiserte vannet reddet meg fra å dø da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...