Gå til innhold

Så er vi der igjen


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg vil utforske.. typen min er ikke den helt rette å gjøre «det» med, kanskje senere, men aner ikke hvorfor. 
Jeg crusher jo litt lett for tiden. Men det er jo litt sånn at jeg føler det her er noe jeg skulle vært ferdig med når jeg var 18. Jeg skulle hatt fast partner og vært i gang med familie, så at jeg ikke har dette gir meg følelsen av at jeg er feil, på en måte. 
Det er en fyr jeg ofte møter blikket til, og jeg kunne jo tenkt meg å prøve noe mer. Han her er også i 50-årene…

Og så har jeg en i starten av 40-årene jeg bare småflørter litt med. 
 

Jeg aner fremdeles ikke helt hvordan gå helt frem. Jeg vet ikke om jeg innerst inne vil heller, fordi jeg er redd kroppen låser seg igjen, som gjør at jeg da hater den for det. Hva skal man gjøre….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...