Gå til innhold

Er dette normalt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg skulle på do i går og så i sidesynet en mann som sto og tisset, jeg tenkte det var en ånd eller energiavtrykk. Er det en hallusinasjon eller noe alle kan se i sidesynet? Jeg ble ikke redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Vel, ingen ser vel til vanlig en mann som står og tisser i sidesynet med mindre man står ved et urinal eller lignende. Så jeg tipper på hallusinasjon. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (1 minutt siden):

Vel, ingen ser vel til vanlig en mann som står og tisser i sidesynet med mindre man står ved et urinal eller lignende. Så jeg tipper på hallusinasjon. 

Ok. Håper det ikke blir skremmende da, dette tålte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Fortalte det til mannen og han spurte om det hadde klikka for meg, syns ikke det var fint sagt 😮 Jeg ble i hvert fall lei meg :( Syns det var unødvendig, jeg spurte om han ikke trodde på ånder og energiavtrykk. Han sa ingenting, bare gikk ut for han skulle på sykkeltur. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Fortalte det til mannen og han spurte om det hadde klikka for meg, syns ikke det var fint sagt 😮 Jeg ble i hvert fall lei meg :( Syns det var unødvendig, jeg spurte om han ikke trodde på ånder og energiavtrykk. Han sa ingenting, bare gikk ut for han skulle på sykkeltur. 

Det er ikke alle som tror på ånder og energiavtrykk. Det er vel ikke så mange som tror på det. Mannen kunne kanskje svart litt mer diplomatisk, men han kan jo bli bekymret. De fleste vil jo si at det er hallusinasjoner. Jeg vil jo også tenke at det er det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det er ikke alle som tror på ånder og energiavtrykk. Det er vel ikke så mange som tror på det. Mannen kunne kanskje svart litt mer diplomatisk, men han kan jo bli bekymret. De fleste vil jo si at det er hallusinasjoner. Jeg vil jo også tenke at det er det. 

 

Han har trodd på noe av det jeg har snakket om tidligere så fikk litt sjokk 😮 Det er jo ikke snakk om aliens som kommer akkurat, tror ikke han blir bekymret for jeg har opplevd så mye i samme duren tidligere. Syns det var litt frekt, jeg hadde ikke reagert sånn om han hadde fortalt noe lignende. Han har opplevd åndelige ting han og, dette var som å le meg i fjeset å gå. Tror ikke jeg vil snakke mer med han i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Han har trodd på noe av det jeg har snakket om tidligere så fikk litt sjokk 😮 Det er jo ikke snakk om aliens som kommer akkurat, tror ikke han blir bekymret for jeg har opplevd så mye i samme duren tidligere. Syns det var litt frekt, jeg hadde ikke reagert sånn om han hadde fortalt noe lignende. Han har opplevd åndelige ting han og, dette var som å le meg i fjeset å gå. Tror ikke jeg vil snakke mer med han i dag. 

Kan du heller ikke si til ham at du reagerte på måten han avfeide deg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Kan du heller ikke si til ham at du reagerte på måten han avfeide deg på?

Ja kan jo si det når han kommer hjem, skal si at det var ikke fint å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Skrev om det til sønnen min og skrev jeg har jo opplevd mye åndelig "Ja du har jo det" skrev han, han respekterer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Ja kan jo si det når han kommer hjem, skal si at det var ikke fint å si det.

Alle "småkrangler" litt med partnerne sine i blant. Man kan til og med si stygge ting til hverandre. Årsaken kan være så enkel som at mannen din er ekstra sliten i dag, og kanskje litt irritabel i humøret. Prøv å tenke at det er normalt og vanlig. 

Men det skader selvfølgelig ikke at du nevner for han at du ble såret av det han sa. Det er fint å kunne "gjøre opp" og bli venner igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (4 minutter siden):

Alle "småkrangler" litt med partnerne sine i blant. Man kan til og med si stygge ting til hverandre. Årsaken kan være så enkel som at mannen din er ekstra sliten i dag, og kanskje litt irritabel i humøret. Prøv å tenke at det er normalt og vanlig. 

Men det skader selvfølgelig ikke at du nevner for han at du ble såret av det han sa. Det er fint å kunne "gjøre opp" og bli venner igjen. 

Ok. Vi pleier ikke krangle men gjorde det da vi var unge og mye, så på det mer som en fornærmelse. At det skulle stikke litt, mulig han har en dårlig dag uten at jeg har merket det. 

Ja skal ta det opp med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Ok. Vi pleier ikke krangle men gjorde det da vi var unge og mye, så på det mer som en fornærmelse. At det skulle stikke litt, mulig han har en dårlig dag uten at jeg har merket det. 

Ja skal ta det opp med han. 

Det er bra at du tar det opp med han 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
GammelLurker skrev (4 minutter siden):

Det er bra at du tar det opp med han 😀

Ja får gjøre det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GammelLurker
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Dette ble for dumt, jeg blåser i hva han sier :) 

Hvis du er virkelig såret, så er det viktig. Du må ikke bagatellisere dine følelser. Viktig med selvkjærlighet.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
GammelLurker skrev (3 minutter siden):

Hvis du er virkelig såret, så er det viktig. Du må ikke bagatellisere dine følelser. Viktig med selvkjærlighet.😀

Han sa det var ikke frekt og spør om jeg hadde klikket og sa jeg var jo heldig som så syner, han er i godt humør så han har ikke en dårlig dag. Han spurte hvordan han så ut han jeg så men det skjedde så fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...