Gå til innhold

Hvilken serie ser du på nå.............?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hvilken kategori er det (komedie/drama/krim/action+++ osv

og ikke minst - hvor ser du den?

 

:)

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på veldig mye forskjellig. Er lei for at Succession er over. Nå ser jeg i mellom på Happy Valley på NRK. Ganske underholdende, men fascineres mer av andre typer serier. Ser alle mulige kategorier, er svak for gode serier om mellommenneskelige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett the leftovers på HBO. Så ser jeg på You på Netflix, hvite gutter på discovery, akkurat begynt på første episode av sucsession på HBO. Tenkte også å sjekke ut Black mirror på Netflix, men jeg liker at det er en handling gjennom episodene og ikke nytt tema i hver episode. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den danske krimserien Reiseholdet. Meget bra. Kun unntak at jeg ikke liker for mye om detektivenes/politiets privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Accused - Viaplay
The Swarm - Viaplay
Blacklist - Viaplay
Chicago Fire - Viaplay
Chicago Med - Viaplay

Ser jeg er inne i en Viaplay-periode 🙂 Pleier å bytte på å ha abonnementer på forskjellige steder for ikke å betale for alt hele tiden.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (1 minutt siden):

Den danske krimserien Reiseholdet. Meget bra. Kun unntak at jeg ikke liker for mye om detektivenes/politiets privatliv.

Hvor går den? NRK?

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (12 minutter siden):

Jeg ser på veldig mye forskjellig. Er lei for at Succession er over. Nå ser jeg i mellom på Happy Valley på NRK. Ganske underholdende, men fascineres mer av andre typer serier. Ser alle mulige kategorier, er svak for gode serier om mellommenneskelige forhold.

Jeg er i litt sorg etter succession selv, hehe

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (3 minutter siden):

Accused - Viaplay
The Swarm - Viaplay
Blacklist - Viaplay
Chicago Fire - Viaplay
Chicago Med - Viaplay

Ser jeg er inne i en Viaplay-periode 🙂 Pleier å bytte på å ha abonnementer på forskjellige steder for ikke å betale for alt hele tiden.
 

Takk for tips! minnet meg på å se ferdig blacklist. The swarm virker spennende

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glemte å skrive at jeg ser på "Beck" selv, på viaplay.

Det er filmer, men det er så mange av dem og de kommer i en rekkefølge. ELSKER beck!

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for tips! minnet meg på å se ferdig blacklist. The swarm virker spennende

Anonymkode: e065c...307

Ja, den er det så langt - jeg er bare så spent på hva som blir konklusjonen, for det har en lei tendens til å ødelegge for meg hvis den er for "out of there".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lady HM skrev (13 minutter siden):

Ja, den er det så langt - jeg er bare så spent på hva som blir konklusjonen, for det har en lei tendens til å ødelegge for meg hvis den er for "out of there".

Ja, eller bare sånn at slutten/konklusjonen blir hengende i lufta. Da rabler det for meg. Jeg skal begynne på den :) 

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Glemte å skrive at jeg ser på "Beck" selv, på viaplay.

Det er filmer, men det er så mange av dem og de kommer i en rekkefølge. ELSKER beck!

Anonymkode: e065c...307

Eller tv2 play, husker ikke om det er viaplay eller tv i farten :) 

Anonymkode: e065c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glemte å skrive at jeg ser på "Beck" selv, på viaplay.

Det er filmer, men det er så mange av dem og de kommer i en rekkefølge. ELSKER beck!

Anonymkode: e065c...307

Er det kommet nye episoder av Beck i det siste (dvs siste par årene)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg ser ikke på verken serier eller TV i det hele tatt for tiden 😳😁😳 Liker krim, men helst høst og vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på From, på Play.

Akkurat begynt på sesong 2.

Minnet meg litt om da jeg begynte å se på Lost i sin tid. Er lite skremmende scener (noe er det jo, men ikkje majoriteten av en episode), mer den følelsen av skrekk, redsel, mennesker som skal takle det som de plutselig må takle.

 

Klippet ut fra VG sin anmeldelse av ses 1:

 

«From» – (2022 – )
Drama / Mysterium / Horror – ti episoder
Ikke alt med gullfarget ramme når offentlighetens ører. «From» var helt fremmed for meg, da jeg en sen septemberkveld jaktet noe nytt og spennende i strømmeverden. Det gikk kun minutter av første episode før jeg forsto at jeg hadde med en av 2022s beste TV-serier å gjøre. Mysteriet, hvor tilsynelatende tilfeldige mennesker fanges i en småby av en mystisk barriere, og livsfarlige vesener dukker opp om natten, satt som et skudd. 
For å si det i klartekst: Liker du overnaturlige mysterier er dette en TV-serie du skylder deg selv å se. «From» blåste meg rett og slett av banen. Jeg elsker denne serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...