Gå til innhold

Dårlig dør med glassvindu som er lett å knuse, hva kan jeg gjøre for at det skal føles litt tryggere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leier en hybel i kjelleren på ett hus og inngangsdøren min er en ganske dårlig dør med stort, gjennomsiktig glassvindu som er lett å knuse. Av og til føler jeg det er litt utryggt. Likevel bor jeg på baksiden av huset da, og de fleste ville vel ikke tenkt tanken på å bryte seg inn her men likevel. Jeg har en liten gang, så kan låse døren mellom ytterdøren og stua da, men den døren er jo heller ikke så robust. Hva annet kan jeg gjøre? Kan ikke akkurat be huseier bytte dør heller så dyrt som det er. 

Anonymkode: a6536...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også følt meg utrygg hvis jeg hadde en dårlig glassdør som inngangsdør. Skjønner at det kan være ubehagelig å ta det opp med huseier, men tror du ikke at de også skjønner problemstillingen? Du visste jo også om det før du flyttet inn men trodde kanskje ikke at det kom til å bli utrygt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...