Gå til innhold

Føler meg så idiot

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og har skikkelig behov for å gå på fylla noen dager nå. 

Anonymkode: 9525d...387

For å bekrefte følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (3 minutter siden):

For å bekrefte følelsen?

Du mener at hvis jeg går på fylla så bekrefter det bare at jeg er idiot? 

Det kan nok være sånn. Hater meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (21 minutter siden):

For å bekrefte følelsen?

Synes du jeg skal drikke meg fra sans og samling fordi jeg føler meg som idiot? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes du jeg skal drikke meg fra sans og samling fordi jeg føler meg som idiot? 

Nei, jeg synes du skal avstå for å vise at du ikke er en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (11 timer siden):

Nei, jeg synes du skal avstå for å vise at du ikke er en idiot.

Uansett. Det var bare en tanke og en følelse, ikke noe mer. Jeg pleier ikke å ty til alkohol, jeg drikker svært sjeldent, og da bare som kos. Men likevel kan jeg få sånn "lengsel" etter å bare bli helt borte i det. En uforklarlig lyst. Lurer på hva som er greia med det. Jeg har jo vært dritings i mine yngre år, og det er virkelig ikke noe å trakte etter. Men likevel er det sånn altså at jeg noen ganger lengter og lyster etter det. Forstå det den som kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uansett. Det var bare en tanke og en følelse, ikke noe mer. Jeg pleier ikke å ty til alkohol, jeg drikker svært sjeldent, og da bare som kos. Men likevel kan jeg få sånn "lengsel" etter å bare bli helt borte i det. En uforklarlig lyst. Lurer på hva som er greia med det. Jeg har jo vært dritings i mine yngre år, og det er virkelig ikke noe å trakte etter. Men likevel er det sånn altså at jeg noen ganger lengter og lyster etter det. Forstå det den som kan. 

I mine yngre år når jeg var full sa jeg at jeg skulle drikke hver dag, alt ble jo så mye lettere da. Men var jo dårlig og hadde nerver i flere uker etter en fyllekule, ikke verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte "idiot", hvis definisjonen på idiot er å drikke seg full. Det er ikke å anbefale å bli avhengig av det, så like greit å la det være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...