AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 . Anonymkode: 9525d...387 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 🤐 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Og har skikkelig behov for å gå på fylla noen dager nå. Anonymkode: 9525d...387 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og har skikkelig behov for å gå på fylla noen dager nå. Anonymkode: 9525d...387 For å bekrefte følelsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 kupton skrev (3 minutter siden): For å bekrefte følelsen? Du mener at hvis jeg går på fylla så bekrefter det bare at jeg er idiot? Det kan nok være sånn. Hater meg selv... Anonymkode: 9525d...387 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 kupton skrev (21 minutter siden): For å bekrefte følelsen? Synes du jeg skal drikke meg fra sans og samling fordi jeg føler meg som idiot? Anonymkode: 9525d...387 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes du jeg skal drikke meg fra sans og samling fordi jeg føler meg som idiot? Anonymkode: 9525d...387 Nei, jeg synes du skal avstå for å vise at du ikke er en idiot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 kupton skrev (11 timer siden): Nei, jeg synes du skal avstå for å vise at du ikke er en idiot. Uansett. Det var bare en tanke og en følelse, ikke noe mer. Jeg pleier ikke å ty til alkohol, jeg drikker svært sjeldent, og da bare som kos. Men likevel kan jeg få sånn "lengsel" etter å bare bli helt borte i det. En uforklarlig lyst. Lurer på hva som er greia med det. Jeg har jo vært dritings i mine yngre år, og det er virkelig ikke noe å trakte etter. Men likevel er det sånn altså at jeg noen ganger lengter og lyster etter det. Forstå det den som kan. Anonymkode: 9525d...387 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett. Det var bare en tanke og en følelse, ikke noe mer. Jeg pleier ikke å ty til alkohol, jeg drikker svært sjeldent, og da bare som kos. Men likevel kan jeg få sånn "lengsel" etter å bare bli helt borte i det. En uforklarlig lyst. Lurer på hva som er greia med det. Jeg har jo vært dritings i mine yngre år, og det er virkelig ikke noe å trakte etter. Men likevel er det sånn altså at jeg noen ganger lengter og lyster etter det. Forstå det den som kan. Anonymkode: 9525d...387 I mine yngre år når jeg var full sa jeg at jeg skulle drikke hver dag, alt ble jo så mye lettere da. Men var jo dårlig og hadde nerver i flere uker etter en fyllekule, ikke verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg er ofte "idiot", hvis definisjonen på idiot er å drikke seg full. Det er ikke å anbefale å bli avhengig av det, så like greit å la det være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.