AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Er det mulig å fortrenge traumatiske minner som hendte da man var barn så man ikke får flashbacks og husker noe av det som har skjedd før man er voksen? Om jeg hadde opplevd noe traumatisk hadde jeg vel faktisk husket det, eller? Anonymkode: 3802d...2ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Ja, du hadde husket det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg har opplevd noe som barn som jeg ikke husker. Husker bare hva som skjedde før og etter, ikke under selve hendelsen. Men er ikke preget av dette i dag da. Anonymkode: 35bb0...c27 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 kupton skrev (12 timer siden): Ja, du hadde husket det. Ok, da kan jeg legge fra meg den tanken. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har opplevd noe som barn som jeg ikke husker. Husker bare hva som skjedde før og etter, ikke under selve hendelsen. Men er ikke preget av dette i dag da. Anonymkode: 35bb0...c27 Ok, da har det nok ikke hendt noe for jeg har absolutt ingen sånne minner. Anonymkode: 3802d...2ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 kupton skrev (13 timer siden): Ja, du hadde husket det. Jeg synes det er litt rart dette. Selv har jeg vært utsatt for en alvorlig ulykke som barn. Hele familien var involvert i ulykken. Jeg ble satt «tilbake i utviklingstrinn» og funksjoner jeg før hadde mistet jeg (er det det man kaller regredierte?). Vel, mitt poeng er at jeg ikke husker dette. De andre i familien husker det. Mange år er borte fra hukommelsen. Men jeg har en vond følelse inni meg når jeg ser bilder av noe som har med den tiden å gjøre eller når noen nevner ulykken. Mitt spørsmål er også om det er avhengig av type traumer? Eller kanskje er jeg et unntak? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.