AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Litt dårlig formulert overskrift, kanskje. - Men jeg blir emosjonelt påvirket av så mye. Eksempler er: ulike typer lys, en viss type vind, måten skyene på himmelen er, temperaturen ute, farger - feks. en malingsfarge på veggen. Mange sånne tilfeldige ting. Og da mener jeg ikke at jeg får en episode av disse tingene, men at jeg får mange ulike følelser knyttet til disse tingene hver dag. Det må ikke være negativt. For eksempel kan én type soloppgang få meg til å føle meg trygg, glad og optimistisk, mens en annen soloppgang kan gi meg en følelse av sorg, og jeg må gråte. Når jeg snakker med andre, virker det som om jeg oppfatter/knytter ulike stemninger til tilfeldigheter mer enn de jeg kjenner. Jeg kan få en eller flere følelser knyttet til ting der andre tenker at det er sol og delvis skyet, eller at det er fint et sted, og at ting i området ikke minner dem om ti ulike stemninger og følelser. Jeg er generelt veldig emosjonell. Blir fort rørt, og tankefull/bevisst rundt følelser som er knyttet til det rundt oss. Er det flere som kjenner igjen dette? Anonymkode: 69a0f...11e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Ja! Særlig det med vind og lys og farger. Anonymkode: 863ac...1ec 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja! Særlig det med vind og lys og farger. Anonymkode: 863ac...1ec Interessant. Takk som deler 🙂 Anonymkode: 69a0f...11e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Kjenner meg veldig igjen i det siste. er det slik at du drar det litt mot filosofi? For det gjør gjerne jeg, ofte under hypomani. Anonymkode: eb422...dac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg veldig igjen i det siste. er det slik at du drar det litt mot filosofi? For det gjør gjerne jeg, ofte under hypomani. Anonymkode: eb422...dac Interessant! Jeg filosoferer en del ☺️ Anonymkode: 69a0f...11e 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.