Gå til innhold

Bilde av graviditetstest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er denne negativ? Kun 6-7 dpo. Litt nervøs :( :( Passer ikke å få barn nå. I det hele tatt. Skulle egentlig ha eggløsning ca 20. Juni, men fikk for meg at det "var noe gærent" denne gangen. Går ikke på prevensjon, men har funket å unngå eggløsning i 7 år...

516202383645.jpg

516202383627.jpg

516202384251.jpg

Anonymkode: 116d0...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjenner jeg ikke til den testen du har brukt, men det sies jo at en strek er en strek uansett hvor svak den er, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (20 minutter siden):

Nå kjenner jeg ikke til den testen du har brukt, men det sies jo at en strek er en strek uansett hvor svak den er, så...

Men er det i hele tatt en der da? 

Anonymkode: 116d0...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men er det i hele tatt en der da? 

Anonymkode: 116d0...a20

Som sagt så kjenner jeg ikke til testen du har brukt, men det er en klar, rød strek (kontrollstrek?) og en grå linje og ved siden av den linja er det en svak, svak rød strek.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (19 minutter siden):

Som sagt så kjenner jeg ikke til testen du har brukt, men det er en klar, rød strek (kontrollstrek?) og en grå linje og ved siden av den linja er det en svak, svak rød strek.

Den er fra Normal. Kan ta en ny om et par dager.

Anonymkode: 116d0...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det beste er å sammenlikne med en ubrukt test av samme type. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ta en ny om et par dager.

Det er nok lurt. Bruk morgenurin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
påskelilje skrev (21 timer siden):

Den var veldig svak,  den andre streken. Lurt, som Laban sier, å sammenlikne med en ubrukt test.

Ja. Skal få kjøpt et par nye i dag og ta i morgen. Spurte ektemannen min, han mener at det er "skyggestrek", og at han har sett slike før. Vi får se... skal egentlig være relativt umulig at jeg er gravid, og veldig liten sjanse, men testen i morra vil jo vise kanskje. 

Anonymkode: 116d0...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (22 timer siden):

Som sagt så kjenner jeg ikke til testen du har brukt, men det er en klar, rød strek (kontrollstrek?) og en grå linje og ved siden av den linja er det en svak, svak rød strek.

Åja, skjønner hva du mener nå. Ved siden av den grå linja er det ingen strek, er bare en del av testen 😅 hender de blir litt sånn der, ved begynnelsen av testen... 

Anonymkode: 116d0...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Anna777 skrev (33 minutter siden):

Bare ikke ta abort vær så snill. Barna er Guds velsignelse. Om Gud mener at der er ikke god tid for deg til å ha barna kan Han Gud selv utføre spontanabort, men du skal utfri sine hender fra dødelig synd. 

La det være opp til trådstarter du. Ikke bland inn noe som ts kanskje ikke tror på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 8.43):

Er denne negativ? Kun 6-7 dpo. Litt nervøs :( :( Passer ikke å få barn nå. I det hele tatt. Skulle egentlig ha eggløsning ca 20. Juni, men fikk for meg at det "var noe gærent" denne gangen. Går ikke på prevensjon, men har funket å unngå eggløsning i 7 år...

516202383645.jpg

516202383627.jpg

516202384251.jpg

Anonymkode: 116d0...a20

Jeg kjenner ikke til denne type test. Men jeg husker at jeg hadde en svak og en sterk strek da jeg ble gravid med mitt siste barn. 

Anonymkode: 00399...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna777 skrev (5 timer siden):

Bare ikke ta abort vær så snill. Barna er Guds velsignelse. Om Gud mener at der er ikke god tid for deg til å ha barna kan Han Gud selv utføre spontanabort, men du skal utfri sine hender fra dødelig synd. 

Tråden er tre måneder gammel, så dette er sannsynligvis avklart for lengst. 

Ikke søk opp alle tråder her som handler om graviditet, i hvert fall ikke uten å se på datoen. 

Som jeg skrev i den andre tråden du svarte i: Spontanabort er et veldig vanlig fenomen og har ingenting med mors egnethet eller timing å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...