AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg har er engstelig og unnvikende pf og sliter med tunge tanker, tankekjør, uro og depresjon. Lurer om andre som har samme diagnose og symptomer, kan si noen hvilen type antidepressiva som har hjulpet dere? Har tidligere prøvd brintillix og Wellbutrin som jeg måtte kutte ut pga bivirkninger, så det er først andre typer jeg kunne tenke meg å høre litt om. Takknemmelig for svar🙂 Anonymkode: 6b837...6ab 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Det finnes ganske mange alternativer for angst og depresjon, men personlighet kan ikke behandles med medisiner Alt har bivirkninger. Vektøkning, sex-problemer, flate følelser. Jeg synes det er å bytte et problem med et annet men jeg forstår at det er nødvendig i en periode Anonymkode: f9366...96b 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.