Gå til innhold

Hvis man har sinneproblemer og slår seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå skal jeg være litt umoden og si at jeg tenker at der er jo sånn 4-åringer gjør, midt i verste trassen. Slår seg selv i sinne.

Men jeg vet om folk som gjør det. Jeg gjør ikke det. Men hvorfor gjør DE det, da?

Har problemer med å regulere sinnet sitt. Hva som ville vært irritasjon hos normale, blir sinneutbrudd hos disse. Uansett. Eneste unntaket er dersom vedkommende selv står for maset og irriterer andre, da blir man ikke sint. Kun hvis andre "maser" når man vil være i fred.

Hvis det oppstår krangel med noen, kan man da finne på å slå seg selv i ansiktet med knyttneven. Er det en måte å "få ut frustrasjon" på? Har holdt på sånn i årevis så det er godt innarbeidet dessverre. Men jeg skjønner det ikke. Hvorfor dette behovet for å så SEG selv? En boksesekk kan jeg forstå. Men jeg blir litt kvalm av sånn oppførsel og av voksne som ikke evner å beherske seg selv og oppføre seg som et voksent menneske... hva kan ligge bak dette her??

Anonymkode: 68a90...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...