Gå til innhold

Når du må på fest eller i selskap, men ikke orker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du var oppe til 02 og krangla med kona di, eller hvis du var på fest dagen før og har hangover... eller hvis du har angst deluxe, eller bare er sliten psykisk..

Hvordan takle et selskap som man IKKE VIL DRA i, fordi man er sliten, men som man må i fordi man ikke er syk? Hvordan takler det hvis det spesielt er ett irriterende menneske der du bare ikke greier? Blir kvalm bare ved tanken på vedkommende. Er så sliteeen. Og hun er så ekkel og styrete, blir utmattet bare av å tenke på det. Hvordan holde maska? Og fake det. 

Anonymkode: f4cfc...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du var oppe til 02 og krangla med kona di, eller hvis du var på fest dagen før og har hangover... eller hvis du har angst deluxe, eller bare er sliten psykisk..

Hvordan takle et selskap som man IKKE VIL DRA i, fordi man er sliten, men som man må i fordi man ikke er syk? Hvordan takler det hvis det spesielt er ett irriterende menneske der du bare ikke greier? Blir kvalm bare ved tanken på vedkommende. Er så sliteeen. Og hun er så ekkel og styrete, blir utmattet bare av å tenke på det. Hvordan holde maska? Og fake det. 

Med mindre du skal i bryllupet til datra di / er forlover eller har en annen meget viktig rolle i dette selskapet så er det vel få grunner til at du MÅ dra? Det er selvfølgelig ikke særlig pent overfor vertskapet å avlyse i siste liten. Om du velger å gå så kan du jo holde deg unna denne dama så godt du klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Med mindre du skal i bryllupet til datra di / er forlover eller har en annen meget viktig rolle i dette selskapet så er det vel få grunner til at du MÅ dra? Det er selvfølgelig ikke særlig pent overfor vertskapet å avlyse i siste liten. Om du velger å gå så kan du jo holde deg unna denne dama så godt du klarer.

Skal holde meg unna :) må dra, ja... jeg er bidragsyter i forhold til mat også... blæææhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal holde meg unna :) må dra, ja... jeg er bidragsyter i forhold til mat også... blæææhhhh

Da har du jo lovt deg bort ja. :) Hold deg unna henne så godt du kan du, forhåpentligvis er selskapet såpass stort at hun har nok av andre hun kan henge seg på. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du ikke vil klare å holde maska, så kan du dra og levere maten, eller få noen andre til å gjøre det og oppgi grunnen eller komme med en hvit løgn på hvorfor du ikke kan være der.  Alt er bedre enn å lage misstemning i andres selskap syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Jeg er invitert i bursdag i august men spørs om jeg går, formen er ikke så bra men de vet jo at jeg ofte ikke er med på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (54 minutter siden):

Jeg er invitert i bursdag i august men spørs om jeg går, formen er ikke så bra men de vet jo at jeg ofte ikke er med på ting. 

Det er en stund til 🙂 du har jo bedre perioder tross alt, og som jeg har sagt før så så syns jeg du er tøff som er med på ting som å spise middag ute, gå turer og drar på sykehus selv om du har veldig angst for det. Du er litt lik Glitter på den måten at dere bekymrer dere og forventer det verste mange ganger. Jeg kan forstå det mtp diverse dere har opplevd, men så kan ting snu og så kan du faktisk klare å gå i det selskapet også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Det er en stund til 🙂 du har jo bedre perioder tross alt, og som jeg har sagt før så så syns jeg du er tøff som er med på ting som å spise middag ute, gå turer og drar på sykehus selv om du har veldig angst for det. Du er litt lik Glitter på den måten at dere bekymrer dere og forventer det verste mange ganger. Jeg kan forstå det mtp diverse dere har opplevd, men så kan ting snu og så kan du faktisk klare å gå i det selskapet også 🙂

Jo takk for det :) Føler meg ikke så høy i hatten for tiden men får se når den tid kommer, har aldri likt selskaper og det er ikke en hyggestund for meg. Venter bare på at jeg kan gå, så hvorfor skal jeg gå? Ikke snakker jeg mye med folk heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jo takk for det :) Føler meg ikke så høy i hatten for tiden men får se når den tid kommer, har aldri likt selskaper og det er ikke en hyggestund for meg. Venter bare på at jeg kan gå, så hvorfor skal jeg gå? Ikke snakker jeg mye med folk heller. 

Nei, men man trenger ikke å snakke så mye 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Nei, men man trenger ikke å snakke så mye 🙂

Nei de er jo vant til det men ser ikke poenget med å være der da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Nei de er jo vant til det men ser ikke poenget med å være der da :) 

Det kan jo tenkes at de synes det er hyggelig å se deg og veksle noen få ord da, selv om du ikke er festens sprudlende midtpunkt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det kan jo tenkes at de synes det er hyggelig å se deg og veksle noen få ord da, selv om du ikke er festens sprudlende midtpunkt. :) 

Vet ikke jeg :) Blir alltid kleint for meg i sånne situasjoner, føler meg ikke vel og prøver å være normal men klarer det ikke. Sitter i min egen verden på en måte og det har mannen sagt jeg gjør også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...