Gå til innhold

Jeg har noe å meddele


GammelLurker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GammelLurker

Tenk at en ung mann som meg - som ikke engang er psykotisk - er låst bak murene (eller gjerdet) istedenfor å bli gitt muligheten til å jobbe og betale skatt. En stor forbrytelse av store proporsjoner er blitt begått mot meg. 

#FreeGammelLurker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Men å være død tror jeg innbefatter å være på det kjedeligste stedet. Med mindre du tror på himmel og helvete så klart. Hva forventet du etter selvmordet da? 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor må du være der hvis du bare tror du er død? Du kan vel leve ute i samfunnet selv om? 

Anonymkode: e6e41...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GammelLurker skrev (1 time siden):

Tenk at en ung mann som meg - som ikke engang er psykotisk - er låst bak murene (eller gjerdet) istedenfor å bli gitt muligheten til å jobbe og betale skatt. En stor forbrytelse av store proporsjoner er blitt begått mot meg. 

#FreeGammelLurker

Du har ikke begått noen forbrytelse selv?

Anonymkode: 4dcee...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at sikkerhetsavdelinger er jævlig kjipt ja. Jeg aner ikke hva slags innhold eller program det er på slike steder, men prøv å gjøre ting du liker som du kan gjøre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GammelLurker
Everybody skrev (1 time siden):

Har hørt at sikkerhetsavdelinger er jævlig kjipt ja. Jeg aner ikke hva slags innhold eller program det er på slike steder, men prøv å gjøre ting du liker som du kan gjøre der.

Jeg prøver jo men fortsatt er det kjedelig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (4 timer siden):

Tenk at en ung mann som meg - som ikke engang er psykotisk - er låst bak murene (eller gjerdet) istedenfor å bli gitt muligheten til å jobbe og betale skatt. En stor forbrytelse av store proporsjoner er blitt begått mot meg. 

#FreeGammelLurker

Du kan ikke jobbe og betale skatt hvis du er død, så det toget har gått uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GammelLurker skrev (På 24.6.2023 den 19.35):

Tenk at en ung mann som meg - som ikke engang er psykotisk - er låst bak murene (eller gjerdet) istedenfor å bli gitt muligheten til å jobbe og betale skatt. En stor forbrytelse av store proporsjoner er blitt begått mot meg. 

#FreeGammelLurker

Har du gjort noe ulovlig som du er dømt for og det er derfor du er der, kanskje? 

Anonymkode: d8e28...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...