Gå til innhold

jeg tør ikke å la han møte mine pene venninner, hva gjør jeg ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jeg dum som tenker slikt? Jeg er også pen men de er utrolig pene, da snakker jeg 9-10 /10 pene, og de får mange gutter etter seg, jeg vil si jeg er 8/10 i følge mange gutter. Jeg er redd for å la typen min møte mine venner, spesielt fordi han har vært utro i sin forrige forhold, hva skal jeg gjøre ? Blir jo dumt , og han kommer til å spørre hvorfor jeg ikke vil at han skal møte mine venner, hva sier jeg da ?

Anonymkode: 4f5f7...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
GammelLurker skrev (1 minutt siden):

Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du, egentlig?

05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

05.

Er du psykisk syk siden du skriv her på dol? Må være kjipt å være syk (hvis det er tilfelle) og samtidig ha ungdommelig kjærlighetsdrama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke andre forum du kan være på når du har spørsmål om sånne ungdomsting? Her er det bare gæmliser stort sett....

Anonymkode: 8dea2...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke andre forum du kan være på når du har spørsmål om sånne ungdomsting? Her er det bare gæmliser stort sett....

Anonymkode: 8dea2...20d

Tenkte det samme 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Hvis han er utro mot deg bare han ser noen pene damer, kan du like gjerne la han gå. 

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...