Gå til innhold

Kvinnehater?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er kvinne selv, men liker ikke andre kvinner som er så perfekte med utseende sitt og hvordan de kler seg så sexy og lekkert. Det minner meg bare på hvor lite attraktiv jeg selv er. Kan det kalles kvinnehat? 

Anonymkode: 5e5cd...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (2 minutter siden):

Misunnelse og dårlig selvtillit ville jeg kalt det.

Ja. Jeg har aldri hatt sex engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil kalle det selvforakt. I stedet for å  ta tak i eget selvbilde og selvtillitt så er det lettere å projisere det over på andre. 

Anonymkode: f70fc...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan endres. Jeg selv kan finne lite attraktive kvinner utseendemessig svært attraktive på grunn av deres personlighet og deres selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Det kan endres. Jeg selv kan finne lite attraktive kvinner utseendemessig svært attraktive på grunn av deres personlighet og deres selvtillit.

Deres lave selvtillit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Deres gode selvtillit.

Jeg som ikke er attraktiv har ikke noe godt selvbilde heller da. Det skjønner du sikkert. Er helt umulig for meg å finne en gutt som liker meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg som ikke er attraktiv har ikke noe godt selvbilde heller da. Det skjønner du sikkert. Er helt umulig for meg å finne en gutt som liker meg. 

Jeg har møtt mange kvinner som ikke er fysisk attraktive som har godt selvbilde og god selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er også generelt mindre kresne enn kvinner når de velger partner. Sikter du for høyt utseendemessig når du ser etter menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Menn er også generelt mindre kresne enn kvinner når de velger partner. Sikter du for høyt utseendemessig når du ser etter menn?

Nei, tror ikke det. Men det er ingen som vil ha meg. Drømmen da jeg var liten var å gifte meg og få barn. Det kan jeg bare se langt etter. Ingen vil ha noen som både er stygge og har dårlig selvtillit. Du sier det jo selv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å føle det sånn. Du kan jo bare ta en titt på Rampelys på Kvinneguiden og se alt hatet der 🙃 men det som er mer sjelden er jo at du innrømmer det.

Men hvis du ikke gir uttrykk for det ved å ytre dette hatet så er det jo kun deg det går ut over. 

Hva tenker du å gjøre med det? Skal du fortsette å mislike andre kvinner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, tror ikke det. Men det er ingen som vil ha meg. Drømmen da jeg var liten var å gifte meg og få barn. Det kan jeg bare se langt etter. Ingen vil ha noen som både er stygge og har dårlig selvtillit. Du sier det jo selv også. 

Jeg vil ikke si at noen mennesker er stygge. Er det bare det at du ikke er attraktiv som gjør at du ikke har selvtillit? Er du sikker på det? Vet du hva som egentlig er årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Du er ikke alene om å føle det sånn. Du kan jo bare ta en titt på Rampelys på Kvinneguiden og se alt hatet der 🙃 men det som er mer sjelden er jo at du innrømmer det.

Men hvis du ikke gir uttrykk for det ved å ytre dette hatet så er det jo kun deg det går ut over. 

Hva tenker du å gjøre med det? Skal du fortsette å mislike andre kvinner? 

Nei, sier ikke til noen eller viser til noen at jeg ikke liker kvinner. Jeg bor for meg selv og har lite nettverk. Er sjeldent i kontakt med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (10 minutter siden):

Jeg vil ikke si at noen mennesker er stygge. Er det bare det at du ikke er attraktiv som gjør at du ikke har selvtillit? Er du sikker på det? Vet du hva som egentlig er årsaken?

Vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, sier ikke til noen eller viser til noen at jeg ikke liker kvinner. Jeg bor for meg selv og har lite nettverk. Er sjeldent i kontakt med noen. 

Ja, men skal du gjøre noe med det, eller ville du bare betro det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Har du noen diagnoser?

Nei, ikke som jeg vet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja, men skal du gjøre noe med det, eller ville du bare betro det? 

Ville bare betro det. Det er ikke noe å få gjort med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville bare betro det. Det er ikke noe å få gjort med det. 

Okay. Det ser jo ganske kjipt ut å ha det sånn. Men det er kanskje ikke det, og mange har det jo verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...