Gå til innhold

Er Stein Erik Hagen morsom her?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Han eier en stor nabotomt i Holmenkollen der han bor. Der vil han bygge flere hus, men naboene protesterer. De skylder på blant annet dyreliv og mangel på utsikt. 

Så hvis Hagen ikke får tillatelse til å bygge der, så vil han plante trær som "høye bartrær" For så vil naboene forsette å sette pris på mer dyreliv. 

Jeg syns han er litt morsom jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (13 minutter siden):

Han eier en stor nabotomt i Holmenkollen der han bor. Der vil han bygge flere hus, men naboene protesterer. De skylder på blant annet dyreliv og mangel på utsikt. 

Så hvis Hagen ikke får tillatelse til å bygge der, så vil han plante trær som "høye bartrær" For så vil naboene forsette å sette pris på mer dyreliv. 

Jeg syns han er litt morsom jeg da. 

Jeg synes det er utrolig barnslig dersom han faktisk har sagt og ment dette. Voksne mennesker bør holde seg for gode til sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er utrolig barnslig dersom han faktisk har sagt og ment dette. Voksne mennesker bør holde seg for gode til sånt.

Jo, men naboene protesterer jo. Da Hagen flyttet dit så var det også områder uten bebyggelse. Han protesterte jo ikke på at andre bygget der. Det er vel greit å utnytte tomta vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 timer siden):

Jo, men naboene protesterer jo. Da Hagen flyttet dit så var det også områder uten bebyggelse. Han protesterte jo ikke på at andre bygget der. Det er vel greit å utnytte tomta vel? 

Jeg skjønner godt at de ikke vil ha hus enda tettere innpå. Hagen bør tåle å få et nei uten å bli så barnslig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (12 minutter siden):

Litt morsom og litt barnslig syns jeg😉

Det er mange rare nabokrangler og uenigheter. Ganske lavt nivå mange ganger 🙂 men syns jo at å plante bartrær som blir høye var morsom ironi. Tror ikke at han tenker at naboene egentlig er så opptatt av dyrelivet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Jo, men naboene protesterer jo. Da Hagen flyttet dit så var det også områder uten bebyggelse. Han protesterte jo ikke på at andre bygget der. Det er vel greit å utnytte tomta vel? 

Det er tåpelig å bruke det som argument siden ingen av naboene bygget rett foran eiendommen hans slik at det sperret for utsikten. Jeg forstår godt at naboene setter seg på bakbeina. 

Anonymkode: d74ff...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er tåpelig å bruke det som argument siden ingen av naboene bygget rett foran eiendommen hans slik at det sperret for utsikten. Jeg forstår godt at naboene setter seg på bakbeina. 

Anonymkode: d74ff...e4e

Men det er jo en tomt det skulle bygges på i utgangspunktet. Jeg syns jo at det er sært at de ikke vil at tomta skal bygges på. Litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Men det er jo en tomt det skulle bygges på i utgangspunktet. Jeg syns jo at det er sært at de ikke vil at tomta skal bygges på. Litt rart.

Det synes ikke jeg. De planene Hagen har for tomta er ikke akkurat småtterier. 

Anonymkode: d74ff...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...