Gå til innhold

Hvorfor er jeg avstengt fra omverdenen? Hvorfor skjer det alltid noe i andres liv som blir til hinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får nesten skyldfølelse fordi det skjer så og si alltid noe med folk jeg har avtale med og det ender med at det går flere år. Jeg har gjort mye for å utvide nettverket, ved å skrive på Facebook grupper og presentere seg så blir man kontaktet av folk man tror man kan klaffe med. Men ikke engang disse klarer å møte opp! Hva feiler folk? ALT skjer for at jeg ikke skal få møtt folk jo! Først ringer legen (hadde en viktig time) og sier at timen må utsettes til i morgen pga han måtte i hastemøte. Så tar jeg kontakt med hun jeg hadde avtale med kl 18, og lurer på hvor hun er. Og hun hadde (som 98% av dagens folk) glemt å si fra. Hunden hennes hadde tråkket i noe…………. Det mest fantastiske skjer jo for at vi ikke skal møtes. Skjer med alle!

Anonymkode: aec87...366

Fortsetter under...

Er dårlig gjort å ikke si ifra når de ikke kan, i tillegg når du står der og lurer på hvor de er. Hvis man ikke kan må man avlyse noen timer i forveien og ikke rett før. Bare drit i de, du finner sikkert noen andre du kan møte.

AnonymBruker
Everybody skrev (4 timer siden):

Er dårlig gjort å ikke si ifra når de ikke kan, i tillegg når du står der og lurer på hvor de er. Hvis man ikke kan må man avlyse noen timer i forveien og ikke rett før. Bare drit i de, du finner sikkert noen andre du kan møte.

Vet du hva? Dette har blitt veldig vanlig! 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vet du hva? Dette har blitt veldig vanlig! 

Men hvis det har blitt veldig vanlig, så har det jo ingenting med deg å gjøre.

Anonymkode: aa190...dba

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 18.53):

Får nesten skyldfølelse fordi det skjer så og si alltid noe med folk jeg har avtale med og det ender med at det går flere år. Jeg har gjort mye for å utvide nettverket, ved å skrive på Facebook grupper og presentere seg så blir man kontaktet av folk man tror man kan klaffe med. Men ikke engang disse klarer å møte opp! Hva feiler folk? ALT skjer for at jeg ikke skal få møtt folk jo! Først ringer legen (hadde en viktig time) og sier at timen må utsettes til i morgen pga han måtte i hastemøte. Så tar jeg kontakt med hun jeg hadde avtale med kl 18, og lurer på hvor hun er. Og hun hadde (som 98% av dagens folk) glemt å si fra. Hunden hennes hadde tråkket i noe…………. Det mest fantastiske skjer jo for at vi ikke skal møtes. Skjer med alle!

Jeg opplever også at folk avlyser og at "ting skjer" uten at jeg bruker krefter på å legge så mye i det. Det er ingenting som hverken skjer ukentlig eller måndelig, men en gang i blant. Og, det skjer også meg selv at noe uforutsett hender og jeg må avlyse og da forklarer jeg hvorfor, uten at det blir en stor sak i det hele tatt. Slik er nå en gang livet, at ting skjer mener jeg. 

Anonymkode: 0512f...041

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (35 minutter siden):

Men å avlyse når den ene står og venter et sted man har avtalt å møtes? Det er frekt eller hva?

Nei ikke automatisk. Bestefaren kan ha fått slag, bikkja kan ha blitt akutt syk, osv osv. Ting skjer uten at det trenge rå være noe frekt ved det, herregud hva slags liv lever dere dersom dere aldri noensinne har avlyst noe i deres liv? På samme tid må jeg jo også si at det er helt normal høflighet å gi en ok beskjed til den som venter. "Du sorry, jeg kan rett og slett ikke komme fordi xxxxx, men kan vi prøve igjen til onsdag feks" er jo helt ok i mitt hode

Anonymkode: 0512f...041

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...