Gå til innhold

Hvordan skjerpe seg og få livet back on track?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger å skjerpe meg og få livet back on track (vet ikke hva en god norsk oversettelse på det ville være?). Jeg sliter psykisk og det er nok en stor del av det, men jeg tror også at jeg til en viss grad 'bare' er lat... Så dette ønsker jeg da altså nå å gjøre noe med. Det jeg sliter mest med er nok husarbeid og det å lage middag hver dag. Jeg har egentlig ingen bedre forklaring på det enn at jeg er utrolig sliten og ikke orker. Så jeg må jo bare ta meg sammen sant? Men HVORDAN? Setter pris på alle innspill. 

Anonymkode: e7e28...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvile. Når du har hvilt deg nok så kan du gå tilbake til livet ditt igjen. ELLER bare press deg videre. 

Anonymkode: 0d3b1...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...