Gå til innhold

Sex for første gang som 29 - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 29, har aldri hatt sex eller gjort noe annet seksuelt med noen overhode. Lurer på om dette er en dealbreaker for personen jeg møter? Burde jeg lyve om sannheten?

Anonymkode: c9fc1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hvorfor skulle de vært en dealbreaker?

Jeg tror det er vanligere å debutere sent enn man får inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å si noe om det. Ingen har rett til å vite slike ting om deg. Hvis du vil fortelle så tror jeg neppe det er noen dealbreaker, for jeg kan ikke se hva grunnen til det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trine skrev (På 29.6.2023 den 8.57):

Å lyve er vel sjeldent en god start på et forhold?

Nei, det har du rett i.

Grendel skrev (På 29.6.2023 den 9.05):

Nei, hvorfor skulle de vært en dealbreaker?

Jeg tror det er vanligere å debutere sent enn man får inntrykk av.

Jeg tenker det ville være en dealbreaker fordi jeg er såpass gammel? At de tenkte det ville være noe rart eller feil med meg når jeg er så gammel og aldri har gjort noe seksuelt med noen? Har aldri holdt hender eller kysset noen en gang... 

Kashmir skrev (På 29.6.2023 den 9.32):

Du trenger ikke å si noe om det. Ingen har rett til å vite slike ting om deg. Hvis du vil fortelle så tror jeg neppe det er noen dealbreaker, for jeg kan ikke se hva grunnen til det skal være.

Hm. Jeg får tenke litt på hva jeg skal gjøre. Om jeg ikke sier noe om det og det kommer frem senere er jeg redd han kanskje vil se negativt på det? At jeg har løyet liksom? Jeg tenker at grunnen til at det kan være dealbreaker er at jeg er så gammel og har absolutt null erfaring, at han tenker der er noe sketchy med meg fordi jeg ikke har gjort det før?

Anonymkode: c9fc1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det har du rett i.

Jeg tenker det ville være en dealbreaker fordi jeg er såpass gammel? At de tenkte det ville være noe rart eller feil med meg når jeg er så gammel og aldri har gjort noe seksuelt med noen? Har aldri holdt hender eller kysset noen en gang... 

Hm. Jeg får tenke litt på hva jeg skal gjøre. Om jeg ikke sier noe om det og det kommer frem senere er jeg redd han kanskje vil se negativt på det? At jeg har løyet liksom? Jeg tenker at grunnen til at det kan være dealbreaker er at jeg er så gammel og har absolutt null erfaring, at han tenker der er noe sketchy med meg fordi jeg ikke har gjort det før?

Anonymkode: c9fc1...8c1

Du lyver ikke ved å ikke informere om alt. Det skal også mye til når en liker deg godt, og så blir avvisende for at du ikke har hatt sex 🙂   jeg tror også helt oppriktig at du langt fra er den eneste  i din alder som ikke har hatt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg blir 32, har kun hatt ons med ei som var lesbisk. Har jo kysset menn og sånn, men ikke tatt den inn mellom der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (50 minutter siden):

Jeg blir 32, har kun hatt ons med ei som var lesbisk. Har jo kysset menn og sånn, men ikke tatt den inn mellom der. 

Har du vert ærlig og sagt det til de du har vert sammen med? Eller har du bare latt være å si noe?

Anonymkode: c9fc1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du vert ærlig og sagt det til de du har vert sammen med? Eller har du bare latt være å si noe?

Anonymkode: c9fc1...8c1

Sa til typen min at jeg ikke hadde gjort det før ja, men han trodde ikke helt på det i starten. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 18.55):

Jeg tenker det ville være en dealbreaker fordi jeg er såpass gammel? At de tenkte det ville være noe rart eller feil med meg når jeg er så gammel og aldri har gjort noe seksuelt med noen? Har aldri holdt hender eller kysset noen en gang... 

Hm. Jeg får tenke litt på hva jeg skal gjøre. Om jeg ikke sier noe om det og det kommer frem senere er jeg redd han kanskje vil se negativt på det? At jeg har løyet liksom? Jeg tenker at grunnen til at det kan være dealbreaker er at jeg er så gammel og har absolutt null erfaring, at han tenker der er noe sketchy med meg fordi jeg ikke har gjort det før?

Anonymkode: c9fc1...8c1

Jeg har valgt å være ærlig ang. min uerfarenhet når det kommer til seksualitet. Jeg tror nok det uansett i mitt tilfelle ville ha blitt oppdaget før eller siden. Og det er slik jeg er. Slik livet ble. På samme måte som at jeg ikke er noen festløve som mistrives i lokaler blant mange folk.

Lykke til - håper det har gått bra med sommerflørten 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...