AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Er ute etter hva for symptomer. Anonymkode: bad56...681 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Snakker mye, om mye forskjellig, vil være morsom, er alltid "på", får nye ideer og hobbyer, massiv tanketrang/rikt indre liv, økt pengebruk (gjerne på nye hobbyer/interesser, økt sexlyst, mer energi og overskudd, impulsiv, irritabel. Anonymkode: 08717...780 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Vendi skrev (4 minutter siden): Dette kjenner jeg veldig igjen. Og det der med nye interesser og hobbyer tenkte jeg over her om dagen og snakket med mannen min om. Jeg kan bruke altfor mye penger på ting jeg plutselig har begynt å interessere meg for. Skikkelig gira og tror jeg har funnet min nisje her i livet. Så går det over og hobbytingene blir liggende. Mister interessen og kan ikke skjønne hvorfor jeg har interessert meg for det. Penger rett i dass. Mannen min er enig i det, men lar meg nå holde på.. 😆 Får du det sånn også med medisiner eller er det umedisinert du snakker om? Anonymkode: a0476...7ca 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.