Gå til innhold

Et praktisk spørsmål til 🙃 fikk god hjelp sist.

Kashmir-

Anbefalte innlegg

Så jeg prøver igjen jeg. Optimist. 

De to reolene er fikset med plate mellom. Kan ikke helt vise hvordan det ble siden fkere vil se akkurat det lille prosjektet, og selv om jeg ikke går i kjelleren av å bli gjenkjent, så ser jeg ingen grunn til å legge opp til det heller. 

Nå skal male en plate svart. Jeg trenger et lite eller mer utfyllende motiv på den. Uansett farge egentlig. Det kan være figurative, skrift eller abstrakt. Det sorte skal være dominerende. Jeg har tenkt på kolibri i blånyanser, men jeg vet ikke helt om det blir for typisk. 

Jeg har heller ikke en stil som er alt for romantisk, så jeg håper på noen innspill her. Dette skal være dekorativt, jeg er ingen kunstner. Jeg kan litt, og er litt svak for ekspresjonisme, men her tenker jeg også skrift kan passe godt .

Her dere noen ideer? Alt kan bli interessant her. 

Please?🙏

Nb Den skal henge på veggen!

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at en kolibri vil bli for typisk?  Jeg ville hatt en ugle. Men det er typisk meg 😁

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (1 time siden):

Hva mener du med at en kolibri vil bli for typisk?  Jeg ville hatt en ugle. Men det er typisk meg 😁

Jeg vet ikke helt! 🙃 jeg liker kolibnier. Jeg er ikke noe glad i dyr i flokk (hvis det er mange av dem på ett sted ) men hester og kolibrier- da er det bare vakkert. 

Men ugler er jo en favoritt her. Men altså.. maler jeg den vil jo stort sett kun øynene synes? Eh... Kanskje akkurat det blir kult 😆

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Så jeg prøver igjen jeg. Optimist. 

De to reolene er fikset med plate mellom. Kan ikke helt vise hvordan det ble siden fkere vil se akkurat det lille prosjektet, og selv om jeg ikke går i kjelleren av å bli gjenkjent, så ser jeg ingen grunn til å legge opp til det heller. 

Nå skal male en plate svart. Jeg trenger et lite eller mer utfyllende motiv på den. Uansett farge egentlig. Det kan være figurative, skrift eller abstrakt. Det sorte skal være dominerende. Jeg har tenkt på kolibri i blånyanser, men jeg vet ikke helt om det blir for typisk. 

Jeg har heller ikke en stil som er alt for romantisk, så jeg håper på noen innspill her. Dette skal være dekorativt, jeg er ingen kunstner. Jeg kan litt, og er litt svak for ekspresjonisme, men her tenker jeg også skrift kan passe godt .

Her dere noen ideer? Alt kan bli interessant her. 

Please?🙏

Nb Den skal henge på veggen!

Hva med et mandala-mønster lignende dette https://www.happywall.com/no/mandala-in-black-and-gold-tapet.?

Du kan få kjøpt stensiler i mange forskjellige størrelser hvis det er vanskelig å male det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (11 minutter siden):

Hva med et mandala-mønster lignende dette https://www.happywall.com/no/mandala-in-black-and-gold-tapet.?

Du kan få kjøpt stensiler i mange forskjellige størrelser hvis det er vanskelig å male det selv. 

Veldig godt forslag, takk. Det er vakkert, og noe sier meg at det er utrolig givende og healende å male/ holde på med. Men her blir det nok presisjon ja 😅 og meg med OCD. Kanskje jeg faktisk har nytte av akkurat det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (På 30.6.2023 den 17.13):

Du skal ha takk for ideen, og nå har jeg holdt på i flere timer tilsammen. Jeg pirker noe så inn i granskauen, og må være ekstremt nøye. Bruker både linjal og passer, og vet ikke om det er helt tillatt.. ? Men det er så utrolig gøy og avslappende også, og det ser ut til å bli helt brukbart! 

Jeg vil anbefale dette til andre her også. Det er et veldig kreativt og morsomt prosjekt ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (6 timer siden):

Du skal ha takk for ideen, og nå har jeg holdt på i flere timer tilsammen. Jeg pirker noe så inn i granskauen, og må være ekstremt nøye. Bruker både linjal og passer, og vet ikke om det er helt tillatt.. ? Men det er så utrolig gøy og avslappende også, og det ser ut til å bli helt brukbart! 

Jeg vil anbefale dette til andre her også. Det er et veldig kreativt og morsomt prosjekt ! 

Så gøy! jeg har aldri malt mandala, bare heklet det, men ser for meg at det er mye pirking ja. Jeg liker sånt så ble litt inspirert til å prøve selv. 

Tror nesten man ikke klarer å få det pent nok uten linjal og passer, så det er absolutt lov synes jeg 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...