Gå til innhold

Tror dere russerne vil sprenge atomreaktorene i Ukraina i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Står om det i nyhetene at det er en mulighet. Det vil få konsekvenser for hele verden. 

Anonymkode: ea3b5...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Jeg tror ikke russerne ville hatt moralske skrupler med å gjøre det, de har så langt vist at det ikke er noen grense for grusomheter de ikke er villig til å krysse. Tror imidlertid sjansen for at russerne gjør det i kveld er under 50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russerne/ Putin sier at ukrainerne selv vil gjøre det i kveld. Når de oppgir dato så skjer det neppe den dagen. Det er bare for å skape uro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Russland er avhengig av andre land, vil det aldri skje. Og avhengig av andre land vil de alltid være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i et område Russland har tenkt å beholde, så det virker usannsynlig. Det har skjedd et par usannsynlige ting allerede (demningen og gassledningen) så jeg vil aldri si aldri. 

Jeg tror den psykologiske effekten og tiltakene etter en sånn aksjon kanskje kan bli verre enn den faktiske risikoen for å bli syk av stråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...