Gå til innhold

Hva slags egenskap liker du hos kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid en spesiell type du faller for eller er alle forskjellig?

Anonymkode: 217d1...3a6

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Crimson
Skrevet

Damer som er flinke til å kommunisere med øynene. Jeg faller ikke for dem, men de er koselige, og lette å forstå. Damer er ofte flinkere til å kommunisere med øyne enn med ord.

AnonymBruker
Skrevet
Crimson skrev (1 time siden):

Damer som er flinke til å kommunisere med øynene. Jeg faller ikke for dem, men de er koselige, og lette å forstå. Damer er ofte flinkere til å kommunisere med øyne enn med ord.

Damer som kommuniserer med øynene er lette å forstå? Da blir det vel bare din egenntolkning du i så fall ser?

Anonymkode: bbd7c...1d7

Crimson
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Damer som kommuniserer med øynene er lette å forstå? Da blir det vel bare din egenntolkning du i så fall ser?

Anonymkode: bbd7c...1d7

Nei, hvorfor det? Tror du jeg snakker om ei jeg passerer på gata?

psykedeliker
Skrevet
Crimson skrev (2 timer siden):

Damer er ofte flinkere til å kommunisere med øyne enn med ord.

Hun må blunke veldig mange ganger hvis hun f.eks. vil formidle verdien av π med 50 desimaler med morsekode eller i binærtall. Blir krevende å følge med på også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...