AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 Skrevet 5. juli 2023 Alltid en spesiell type du faller for eller er alle forskjellig? Anonymkode: 217d1...3a6 0 Siter
Crimson Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Damer som er flinke til å kommunisere med øynene. Jeg faller ikke for dem, men de er koselige, og lette å forstå. Damer er ofte flinkere til å kommunisere med øyne enn med ord. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Crimson skrev (1 time siden): Damer som er flinke til å kommunisere med øynene. Jeg faller ikke for dem, men de er koselige, og lette å forstå. Damer er ofte flinkere til å kommunisere med øyne enn med ord. Damer som kommuniserer med øynene er lette å forstå? Da blir det vel bare din egenntolkning du i så fall ser? Anonymkode: bbd7c...1d7 0 Siter
Crimson Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Damer som kommuniserer med øynene er lette å forstå? Da blir det vel bare din egenntolkning du i så fall ser? Anonymkode: bbd7c...1d7 Nei, hvorfor det? Tror du jeg snakker om ei jeg passerer på gata? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Crimson skrev (2 timer siden): Damer er ofte flinkere til å kommunisere med øyne enn med ord. Hun må blunke veldig mange ganger hvis hun f.eks. vil formidle verdien av π med 50 desimaler med morsekode eller i binærtall. Blir krevende å følge med på også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.