Gå til innhold

Føler meg flau og fæl og overfladisk som tenker sånn, men jeg kjenner meg ikke tiltrukket av de mennene jeg matcher med på tinder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker tinder og den typen gutter jeg blir tiltrukket liker meg aldri. De jeg matcher med merker jeg at jeg ikke er tiltrukket av. Det er jo bare bilde selvfølgelig. Og jeg føler meg utrolig overfladisk og fæl som tenker og føler slik... men hva tror dere? Er det verdt å møte noen av dem og satse på at tiltrekningen kommer med tiden?

Anonymkode: 2bbbf...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg tenker at Tinder for noen som er litt desperat eller bare vil ha det litt gøy. 
Skader jo ikke å møte.

Har prøvd Tinder for noen år siden, men slettet meg veldig fort. Jeg klarer ikke merke bare ut ifra et bilde om jeg kan falle for noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke tiltrekning så ofte kommer med tiden. At det kan skje, ja, men det tror jeg er unntak. Men å ta avgjørelsen ut fra et bilde er dumt. Ville absolutt gitt det en sjanse ved å treffes, for det er noe helt annet å oppleve en person kontra å se et bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann må nok være veldig attraktiv for at eb kvinne skal bli tiltrukket bare av et bilde og en profiltekst. Problemet er ikke at du er overfladisk. Det er vel heller motsatt: Du (dvs de fleste) trenger litt tid på å merke om det er kjemi. Jeg tror mange ender opp med partnere de ikke ville valgt basert på Tinderprofil.

Så, ja: Du må møte folk og bli kjent med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke tiltrekning så ofte kommer med tiden. At det kan skje, ja, men det tror jeg er unntak. Men å ta avgjørelsen ut fra et bilde er dumt. Ville absolutt gitt det en sjanse ved å treffes, for det er noe helt annet å oppleve en person kontra å se et bilde. 

Jeg trodde at tiltrekning aldri kom, dersom den ikke kom ila 1 uke etter man ble kjent. Men så opplevde jeg å plutselig føle noe etter å ha kjent vedkommende i 4 år. 

Vi vet vel ikke hva det kommer av. Det er nok ikke noe med vedkommende som forandret seg i såfall. Det må vel være meg? 
 

I tillegg kan følelser gå over. 
Gikk de over fordi vedkommende ikke var som i illusjonen? Eller ville de gjort likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt naturlig det. Enten finner man noen tiltrekkende, eller ikke. Hva er det som går igjen av de du tiltrekkes da? Er det utseende, det de skriver om seg, en kombinasjon?

Anonymkode: 69708...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...