Gå til innhold

Hvor lang varighet på dine innleggelser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
aa-k-j skrev (3 minutter siden):

Korteste var 4 dager og lengste 2 uker. Heldigvis ikke lenger da jeg ikke liker innleggelser 🤮

Kan jeg spørre hva du var innlagt for. Jeg var for alvorlig depresjon (BP2)

Anonymkode: b29e3...4d3

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan jeg spørre hva du var innlagt for. Jeg var for alvorlig depresjon (BP2)

Lengste var bare stabilisering. Var egentlig henvist for behandling av traumer som jeg ikke fikk.  

Endret av aa-k-j

Annonse

AnonymBruker
Martine skrev (16 minutter siden):

Den korteste 1-2 døgn,  lengste 15 måneder. 

lavender skrev (34 minutter siden):

Den korteste ett døgn og den lengste 6 måneder. I gjennomsnitt tror jeg nok de fleste innleggelsene mine er rundt 1 måned.

Ikke på akuttpsykiatrisk vel? 

Anonymkode: f8839...fad

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg var 7,5 mnd på akuttpsykiatrisk med alvorlig depresjon. DPS ville ikke ta imot meg da jeg var for dårlig. 

Korteste er vel ca 12 timer. Typisk tvangsinnleggelse i ruspåvirket tilstand også i orden igjen dagen etter og ikke i behov av innleggelse nykter. Som regel en gjensidig avgjørelse. Jeg vil ikke ha innleggelse i den type setting. Vil ha frivillige innleggelser i rusfri tilstand. 

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, på et annet sted. Husker ikke hvor lenge jeg var innlagt på akuttpsyk på det lengste, men tror det var noen måneder før jeg ble overført til en annen avdeling. Er mange år siden. 

Dieselhjerte
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 20.55):

Kan jeg spørre hva du er syk med?

Anoreksi og cPTSD. Innleggelsene har hovedsakelig vært pga anoreksien (som jo egentlig forverres av PTSDen). Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har vært innlagt..

AnonymBruker
Dieselhjerte skrev (15 minutter siden):

Anoreksi og cPTSD. Innleggelsene har hovedsakelig vært pga anoreksien (som jo egentlig forverres av PTSDen). Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har vært innlagt..

Føler du en trygghet over å være innlagt? At sykdommen liksom gir deg omsorg gjennom det? 

Dieselhjerte
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler du en trygghet over å være innlagt? At sykdommen liksom gir deg omsorg gjennom det? 

Egentlig ikke.. Jobber hardt for å unngå innleggelser. Det er jo selvfølgelig alltid noe trygt/trygge mennesker, men for det meste føler jeg at det skaper mye kaos. Mye forskjellige mennesker, og mange triggere hele tiden. Føler behandling for SF og behandling for cPTSD strider litt imot hverandre, så får egentlig mer stabilitet vha tett poliklinisk behandling 

Dieselhjerte
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Anoreksien er faktisk mer et slags verktøy for å "hele" det skadde barnet, hvis det gir mening?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...