Gå til innhold

Er mobilen min blokkert dersom jeg kommer rett til mobilsvar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Prøvde å ringe psykologen min jeg hadde på døgn og da kommer mobilen rett til mobilsvar og beskjed om at jeg kan legge igjen en beskjed etter pipetonen. Tror dere han har blokkert meg? 

Anonymkode: c54b2...a54

Er det pipetone før mobilsvar? 

Anonymkode: 88293...dc4

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Prøvde å ringe psykologen min jeg hadde på døgn og da kommer mobilen rett til mobilsvar og beskjed om at jeg kan legge igjen en beskjed etter pipetonen. Tror dere han har blokkert meg? 

Anonymkode: c54b2...a54

Tror ikke du kommer til mobilsvar om du er blokkert. Mer sannsynlig at telefonen var avslått eller i flymodus, alternativt at han snakket med noen andre.

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du kommer til mobilsvar om du er blokkert. Mer sannsynlig at telefonen var avslått eller i flymodus, alternativt at han snakket med noen andre.

Hva tror du det skjer da? Tror du det ringer og ringer hvis du er blokkert? 

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange kommer rett til mobilsvar ved blokkering. Derfor nyttig ting hvis man ikke vil snakke med noen… 

Det visste jeg ikke og det høres rart ut. Siste man ønsker om man har blokkert noen er vel at de skal fylle svareren med meldinger.

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Det visste jeg ikke og det høres rart ut. Siste man ønsker om man har blokkert noen er vel at de skal fylle svareren med meldinger.

Ikke alltid det er mulig legge igjen en beskjed om du kommer til tlf svar. Da er beskjeden at mobilen er skrudd av. Det betyr ikke at det er tilfelle for ts. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...