Gå til innhold

Sende sms til psykologen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror dere han blir sur da? Jeg har sendt han kanskje oppimot 50 sms med problemene mine. Er han sint nå tror dere? 

Anonymkode: 31253...6aa

Hvorfor gjør du det? Han er ikke psykolog etter endt arbeidstid. 

Anonymkode: 251ea...145

Den forsvunne diamanten

Jeg hadde en psykolog en gang som svarte veldig fint på meldingen min og snakket med meg og roet meg ned på telefon. Etter at jeg hadde sendt han en sikkelig sikkelig lang melding. Så det kommer nok helt an på psykologen. Men hvis det ikke er en psykolog du har nå så burde du kanskje be om hjelp til fastlegen eller nåværende behandler😊

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde en psykolog en gang som svarte veldig fint på meldingen min og snakket med meg og roet meg ned på telefon. Etter at jeg hadde sendt han en sikkelig sikkelig lang melding. Så det kommer nok helt an på psykologen. Men hvis det ikke er en psykolog du har nå så burde du kanskje be om hjelp til fastlegen eller nåværende behandler😊

Hvilken type psykolog gikk du til som hadde muligheten å sende sms? DPS eller privat?

Anonymkode: ab137...9a4

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror dere han blir sur da? Jeg har sendt han kanskje oppimot 50 sms med problemene mine. Er han sint nå tror dere? 

Nei,  ikke sint. Har han svart noen av dem og hvordan fikk du telefonnummeret hans?

Anonymkode: 3f97f...600

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gjør du det? Han er ikke psykolog etter endt arbeidstid. 

Jo han er min superpsykolog. Han kan hjelpe meg uten å i det hele tatt svare med hjelp av superpsykologkreftene sine. Jeg bare søkte han opp

AnonymBruker

Tenker det er forskjell på om det er en jobbtelefon eller om det er psykologens private telefon. Det er og forskjell på om dere har snakket om det og avtalt om du kan/ikje kan sende sms. 

jeg går til avtalespesialist. Jeg har avtale om at jeg kan sende henne sms mellom timene til hennes jobbtelefon om jeg trenger å gi en beskjed eller om det er noe jeg vil snakke om neste time jeg ikke klarer å si. Er ting avtalt er det mye lettere for begge parter å forholde seg til.

Anonymkode: ec797...7fe

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jo han er min superpsykolog. Han kan hjelpe meg uten å i det hele tatt svare med hjelp av superpsykologkreftene sine. Jeg bare søkte han opp

Har han svart deg?

Anonymkode: 3f97f...600

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Tror du bare tuller... Jeg har en mistanke om at "det lille trollet" vårt er tilbake og oppkonstruerer problemstillinger igjen. Beklager hvis det ikke er deg. 

Hvem er det lille trollet? Har ikke sett noen troll her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...