Gå til innhold

Hvorfor dette evige maset om jeg har fått meg kjæreste? Og litt til..


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Hele tiden jeg møter noen fra familien eller voksne bekjente som jeg ikke har sett på en stund så spør de om jeg har truffet en mann. 
Jeg sier som jeg alltid har, at nei, jeg har ikke fått meg kjæreste. Det «forholdet» jeg har kan ikke kalles et forhold. Vi har ikke pult, enda vi har vært «sammen» i over 2 år. Vi ser hverandre knapt (et par ganger i året) og har heller aldri ringt hverandre. Det er bare teksting over snap, og siste månedene er det han som tar kontakt først. Jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg til han. 
 

Så, jeg er egentlig å regne som singel. Jeg har aldri bodd med noen på den måten par gjør, jeg har aldri delt livet med noen fast. Nå har jeg begynt å møte en del folk via felles interesser, og det er oftest par. Det som også har skjedd er at damene er med når vi møtes første gang, deretter er de ute på noe, og så møter jeg mennene deres. De inviterer meg da med hjem til seg. Jeg er jo ganske sosial, så jeg blir med inn. Vi gjør ingenting. Det har skjedd at damene kommer hjem når jeg er der og jeg har såklart vært veldig redd for at de blir sure for det, men det virker som det har gått greit, er tross alt ikke jeg som driver og inviterer meg selv.. 
Dette forsterker litt følelsen av at noe er litt galt med meg, at så mange er i forhold. Og her er jeg, i 30-årene, ikke hatt en samboer i hele mitt liv. 
Jeg mener ikke at det er noe rart med folk som ikke har samboere altså. Men de fleste har i det minste hatt noen. 
Selv har jeg alltid reagert motsatt når jeg har fått sterkere følelser for noen som har vist interesse for meg. Jeg trakk meg unna. Betyr ikke noe nå, da jeg ikke lenger har følelser for disse såklart. Derimot kunne jeg begynne å bruke tid med andre menn, fordi jeg slappet så mye mer av sammen med de jeg ikke hadde noen interesse av. Som om jeg begynte å øve meg litt. 
 

Hele greia får meg liksom til å føle meg som om det er noe som feiler litt.. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...