AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 Har gått på 150 mg Zoloft i 4 mnd uten effekt. Fortsatt nedstemt og veldig mye angst/indre uro. Zoloft har funger bra på angsten min før… Noen tips til hva jeg kan prøve for å bli kvitt angsten @kupton? Anonymkode: 39f9b...a1e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 I ditt tilfelle ville jeg prøvd Efexor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zliten Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 kupton skrev (17 minutter siden): I ditt tilfelle ville jeg prøvd Efexor. Takk for svar Kan jeg gå direkte over fra 150 mg Zoloft til efexor? Hvilken dose efexor vil være gunstig på angst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 Zliten skrev (4 minutter siden): Takk for svar Kan jeg gå direkte over fra 150 mg Zoloft til efexor? Hvilken dose efexor vil være gunstig på angst? Nå er vi dessverre over i forbudt område på DOL. Du kan gå rett over. Resten må legen din svare på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zliten Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 kupton skrev (Akkurat nå): Nå er vi dessverre over i forbudt område på DOL. Du kan gå rett over. Resten må legen din svare på. Takk👍 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 kupton skrev (11 minutter siden): Nå er vi dessverre over i forbudt område på DOL. Du kan gå rett over. Resten må legen din svare på. Takk Jeg skal reise på ferie med familien i en uke nå. Har Sobril til bruk ved behov. Akkurat nå er angsten uutholdelig og jeg må holde sengen. Kan jeg bruke Sobril hver dag den uken på ferie for å klare å gjennomføre? Anonymkode: 39f9b...a1e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 12. juli 2023 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk Jeg skal reise på ferie med familien i en uke nå. Har Sobril til bruk ved behov. Akkurat nå er angsten uutholdelig og jeg må holde sengen. Kan jeg bruke Sobril hver dag den uken på ferie for å klare å gjennomføre? Anonymkode: 39f9b...a1e Hvordan angst er det du har? Panikk? OCD? GAD? Sosial angst, osv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zliten Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 ISW skrev (På 12.7.2023 den 9.51): Hvordan angst er det du har? Panikk? OCD? GAD? Sosial angst, osv? GAD. Som topper seg i angstanfall. Skal forsøke opptrapping til 200mg Sertralin nå og legge til 15 mg remeron . Prøver dette før evt medisinbytte til Efexor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Zliten skrev (56 minutter siden): GAD. Som topper seg i angstanfall. Skal forsøke opptrapping til 200mg Sertralin nå og legge til 15 mg remeron . Prøver dette før evt medisinbytte til Efexor. Masse lykke til og håper det kan hjelpe deg🥰 Anonymkode: e67a0...f2a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.