Gå til innhold

Bytte antidepressiva

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått på 150 mg Zoloft i 4 mnd uten effekt. Fortsatt nedstemt og veldig mye angst/indre uro. 
Zoloft har funger bra på angsten min før…

Noen tips til hva jeg kan prøve for å bli kvitt angsten @kupton?  

Anonymkode: 39f9b...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (17 minutter siden):

I ditt tilfelle ville jeg prøvd Efexor. 

Takk for svar

Kan jeg gå direkte over fra 150 mg Zoloft til efexor? Hvilken dose efexor vil være gunstig på angst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zliten skrev (4 minutter siden):

Takk for svar

Kan jeg gå direkte over fra 150 mg Zoloft til efexor? Hvilken dose efexor vil være gunstig på angst? 

Nå er vi dessverre over i forbudt område på DOL. Du kan gå rett over. Resten må legen din svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (Akkurat nå):

Nå er vi dessverre over i forbudt område på DOL. Du kan gå rett over. Resten må legen din svare på.

Takk👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (11 minutter siden):

Takk

Jeg skal reise på ferie med familien i en uke nå. Har Sobril til bruk ved behov. Akkurat nå er angsten uutholdelig og jeg må holde sengen. Kan jeg bruke Sobril hver dag den uken på ferie for å klare å gjennomføre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk

Jeg skal reise på ferie med familien i en uke nå. Har Sobril til bruk ved behov. Akkurat nå er angsten uutholdelig og jeg må holde sengen. Kan jeg bruke Sobril hver dag den uken på ferie for å klare å gjennomføre? 

Hvordan angst er det du har? Panikk? OCD? GAD? Sosial angst, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
ISW skrev (På 12.7.2023 den 9.51):

Hvordan angst er det du har? Panikk? OCD? GAD? Sosial angst, osv?

GAD. Som topper seg i angstanfall. Skal forsøke opptrapping til 200mg Sertralin nå og legge til 15 mg remeron . Prøver dette før evt medisinbytte til Efexor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Zliten skrev (56 minutter siden):

GAD. Som topper seg i angstanfall. Skal forsøke opptrapping til 200mg Sertralin nå og legge til 15 mg remeron . Prøver dette før evt medisinbytte til Efexor. 

Masse lykke til og håper det kan hjelpe deg🥰

Anonymkode: e67a0...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...