Gå til innhold

Skjelte ut psykiateren i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sa han oppfyller absolutt alle kriterier på absolutt alle diagnoser i ICD-10

Anonymkode: 21042...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forundrer meg ikke. Er veldig mange psykologer og psykiatere som har diagnoser og er ganske syke. 

Anonymkode: c7595...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sa han oppfyller absolutt alle kriterier på absolutt alle diagnoser i ICD-10

Anonymkode: 21042...4c6

Om jeg hadde sagt noe slikt til min terapeut, uten at jeg ikke klarer å være sint mot andre, hadde han kontret: Hva er det som gjør at du tenker det? ;) Om du sa noe slikt til din psykiater, bør du tenke over samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (Akkurat nå):

Om jeg hadde sagt noe slikt til min terapeut, uten at jeg ikke klarer å være sint mot andre, hadde han kontret: Hva er det som gjør at du tenker det? ;) Om du sa noe slikt til din psykiater, bør du tenke over samme sak.

Han lo bare. 

Anonymkode: 21042...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (1 minutt siden):

Om jeg hadde sagt noe slikt til min terapeut, uten at jeg ikke klarer å være sint mot andre, hadde han kontret: Hva er det som gjør at du tenker det? ;) Om du sa noe slikt til din psykiater, bør du tenke over samme sak.

Så irriterende av en terapeut og si. 

Anonymkode: a3814...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han lo bare. 

Anonymkode: 21042...4c6

Det er en forsvarsmekanisme som mange har når de vet at det som ble sagt er sant. Han prøvde nok bare å le det bort og prøve å få deg over på andre tanker så du ikke skulle grave mer. 

Anonymkode: c7595...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor gjorde du det? Psykiateren har nok blitt kalt verre ting, er ikke sikkert dere trenger å snakke om det hvis du ikke vil. Jeg har aldri skjelt ut min behandler, men jeg har gått fra timen uten å si noe. Vi snakket ikke om det neste time, jeg fikk lov å styre det selv. Noe jeg synes var fint.

Anonymkode: 1c6b7...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er en forsvarsmekanisme som mange har når de vet at det som ble sagt er sant. Han prøvde nok bare å le det bort og prøve å få deg over på andre tanker så du ikke skulle grave mer. 

Anonymkode: c7595...472

Jeg tror han lo fordi han opplevde eller/og skjønte frustrasjonen. Kun fordi jeg kjenner det igjen selv, å le pga forståelse eller gjenkjennelse. 

Men vet ikke helt om det er riktig å le hvis Hi var sint på ekte. Litt usikker der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil ikke snakke mer om det. Jeg kjeftet han huden full for noe og han lo. Så gikk jeg. Ferdig snakket. Har time igjen om to uker. 

Anonymkode: 21042...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva var poenget med å opprette denne tråden?

Anonymkode: 69d0e...686

Fordi jeg følte for at jeg ville. Jeg fikk innspill og det er bra. Men kan ikke svare alle. 

Anonymkode: 21042...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Så irriterende av en terapeut og si. 

Anonymkode: a3814...b14

Noe av det kan være litt irriterende, jeg skal medgi det... Jeg vil tro at han kan irritere seg over noe ved meg i blant... Vi begge er høflige nok til å la det passere. Og enkelte ganger tjener de småirriterende utsagnende en nyttig hensikt i terapien... 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (5 minutter siden):

Noe av det kan være litt irriterende, jeg skal medgi det... Jeg vil tro at han kan irritere seg over noe ved meg i blant... Vi begge er høflige nok til å la det passere. Og enkelte ganger tjener de småirriterende utsagnende en nyttig hensikt i terapien... 😍

Jeg har nesten aldri lært noe av min terapeut som jeg ikke visste fra før. 

Anonymkode: a3814...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...