Gå til innhold

Å ruse seg hjemme på perm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke særlig hyggelig å være blant rusede personer. Tenker du på de andre pasientene? Du kan risikere å bli utskrevet da fordi dps har mange andre pasienter også som kanskje blir redde og utrygge av rusede personer.  I tilegg så bryter du jo reglene. 

Anonymkode: d0e8b...abf

Jeg drakk hjemme og dro på byen og kom i kontakt med politiet av grunn jeg ikke husker og de insisterte på å ringe posten (dps) og posten ville ha meg på akuttpsykiatrisk over natten. Jeg fikk heller avtalt en telefonsamtale og at politiet kjørte meg hjem. 

Ble ikke utskrevet. Jeg var der for å trappes opp på medisin. Vi bare snakket om det. Hadde det vært på akuttpsykiatrisk så hadde det medført utskrivelse. Med mindre det med at jeg var midt i medisinopptrapping hadde gjort reglene annerledes. 

Uansett min behandler var beinhard med meg i 2017. Gang på gang skrev hun meg ut pga ulike brudd på avtalen..Etter hvert klarte jeg å tøyle styret mitt og ble en veldig rolig og pliktoppfyllende pasient. Hehe. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...