Gå til innhold

Hvorfor ble du innlagt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Depresjon med blandede symptomer og suicidalitet. Men tror først og fremst de ville observere meg for å se om jeg var psykotisk. De konkluderte med nei, og det var nok riktig konklusjon, selv om en del av opplevelsene og tankene mine var ganske urealistiske. Men nå føler jeg at jeg har kommet inn i feil spor og at fokus bare er på å observere om jeg begynner å bli psykotisk, i stedet for å adressere det som er problemene mine akkurat her og nå. Det er sikkert ikke eneste fokus, men jeg føler liksom ikke at vi har truffet blinken helt. Har hatt et massivt funksjonsfall og er ganske fortvilet over situasjonen. 

Anonymkode: 99174...8dd

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr egentlig suicidalitet? At man vil ta livet sitt? At man legger planer?

Anonymkode: 15489...570

I mitt tilfelle var det slik. Hadde ikke politiet grepet inn hadde jeg ikke vært i livet i dag. Kommunen ga meg feil hjelp som gjorde meg mye sykere (de fikk feil opplysninger og anbefalinger fra DPS og daværende fastlege). Er noen år siden dette nå heldigvis. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...