Gå til innhold

Hva har du brukt penger på i manisk/hypoman tilstand?

Anbefalte innlegg

Gjest Cybele
FjellOgDalar skrev (54 minutter siden):

Dyre klær, smykker, klokker, italienske sko, fyllepenn tik 8-10k som jeg skulle skrive bok med, musikkutstyr … 

Enig. Brukt penger på alt fra kamera, klær, reise, spandere på folk osv 

Fortsetter under...

Mrslovegood
skogbrann skrev (8 timer siden):

Samme skjedde med meg. Brukte minst 10.000 på oransje klær, sko etc. Aldri vært glad i oransje, men fikk plutselig for meg at oransje var en utrolig vakker farge, og at det var min nye favorittfarge. Kjøpte masse oransje klær. Kjøpte alle oransje plagg jeg klarte å finne. Etter den episoden satt jeg igjen med masse ubrukelige klær. Jeg liker jo ikke oransje til vanlig. 

Hehe, kjenner det SÅ igjen. Burde jo ikke le, men det er litt komisk, også ☺️

skogbrann skrev (9 timer siden):

Samme skjedde med meg. Brukte minst 10.000 på oransje klær, sko etc. Aldri vært glad i oransje, men fikk plutselig for meg at oransje var en utrolig vakker farge, og at det var min nye favorittfarge. Kjøpte masse oransje klær. Kjøpte alle oransje plagg jeg klarte å finne. Etter den episoden satt jeg igjen med masse ubrukelige klær. Jeg liker jo ikke oransje til vanlig. 

Fikk du returnert klærne?

Annonse

FjellOgDalar

Det var ikke alle klærne som passet til meg. Tenkte at jeg sikkert kunne gi de til noen jeg likte ;). Da jeg var ganske utålmodig og ingen volle ha de, ga jeg de til Fretex og var såre fornøyd med det - fram til jeg landa og satt dr med skrapt sparekonto. Medaljens bakside…

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...