Gå til innhold

Illusjon sant?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Dere vet det at ingenting av dette er virkelig? Det er en illusjon, alt er det og spesielt her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er spesielt her inne, men om ting er ekte? Har blitt usikker. 

Likevel tror jeg ikke det du sier nå er produkt av å se sannheten. Jeg tror det er for mye smerte, stress og for mye vondt over for lang ting. Det tuller med hodet ditt. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel diskuteres hvor ekte ting er på nett. Det er jo ekte brukere bak brukernavn som skriver her, men i hvilken grad man har et mer alter ego på nett vet jeg ikke. Har en følelse av at folk er ganske ærlige her, av fragmenter de deler. 

Men hva tenker du på? 

Hva mener du egentlig?  

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende vi lever i en simulert virkelighet. Det tror Elon Musk. At dette bare er et dataspill og at vi blir styrt av en annen person som vi våkner til når vi dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (1 minutt siden):

Det kan hende vi lever i en simulert virkelighet. Det tror Elon Musk. At dette bare er et dataspill og at vi blir styrt av en annen person som vi våkner til når vi dør.

Tror Elon Musk det? 

Jeg tror han bare "filosoferer" over slike ting. Han har jo..interessante teorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitveis.sommer
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Dere vet det at ingenting av dette er virkelig? Det er en illusjon, alt er det og spesielt her inne. 

Hva er ikke virkelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitveis.sommer
Everybody skrev (4 minutter siden):

Det kan hende vi lever i en simulert virkelighet. Det tror Elon Musk. At dette bare er et dataspill og at vi blir styrt av en annen person som vi våkner til når vi dør.

Tror du noen overvåker oss i himmelen? 

Endret av Hvitveis.sommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitveis.sommer skrev (Akkurat nå):

Tror du noen overvåker oss i himmelen? 

Nei. En simulert virkelighet er basert på at en annen dimensjon har så kraftige servere og datamaskiner at dette bare er et dataspill og at vi blir styrt av en annen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitveis.sommer
Everybody skrev (Akkurat nå):

Nei. En simulert virkelighet er basert på at en annen dimensjon har så kraftige servere og datamaskiner at dette bare er et dataspill og at vi blir styrt av en annen person.

Hæ? Nå har du sett for mye på film..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Vendi skrev (7 minutter siden):

Tror ikke det, nei. Kan du forklare litt nærmere hva du mener?

Håper ikke du har blitt sykere. 

Kom bare til å tenke på det at alt er en illusjon og ikke virkelig verken her eller i RL, føler det er en drøm. Sykepleieren var her i dag og sa jeg er klok og reflektert, så ikke syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Dere vet det at ingenting av dette er virkelig? Det er en illusjon, alt er det og spesielt her inne. 

Vi lurer på hva du mener, er du der? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitveis.sommer
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Kom bare til å tenke på det at alt er en illusjon og ikke virkelig verken her eller i RL, føler det er en drøm. Sykepleieren var her i dag og sa jeg er klok og reflektert, så ikke syk. 

Har du det vondt? Jeg kan relatere til følelsen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Det kan vel diskuteres hvor ekte ting er på nett. Det er jo ekte brukere bak brukernavn som skriver her, men i hvilken grad man har et mer alter ego på nett vet jeg ikke. Har en følelse av at folk er ganske ærlige her, av fragmenter de deler. 

Men hva tenker du på? 

Hva mener du egentlig?  

Bare at vi lever i en illusjon der ingenting er virkelig, ikke egentlig. Vi drømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Kom bare til å tenke på det at alt er en illusjon og ikke virkelig verken her eller i RL, føler det er en drøm. Sykepleieren var her i dag og sa jeg er klok og reflektert, så ikke syk. 

Det der ser ikke helt greit ut? Altså, du kommer med kloke ting osv! Men hva skjer nå? Virkeligheten er jo ikke en drøm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Kom bare til å tenke på det at alt er en illusjon og ikke virkelig verken her eller i RL, føler det er en drøm. Sykepleieren var her i dag og sa jeg er klok og reflektert, så ikke syk. 

Vi kan ikke vite sikkert om alt er en illustsjon..

Har ikke opplevd at de rundt meg  mener det i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...