Gå til innhold

Har noen sluttet på medikamenter på egenhånd og hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• Glitter

6

• Everybody

4

• emilie321

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Cybele
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trapper ned på litium

Anonymkode: 4af74...64f

Hatt depresjoner og manier før? I så tilfelle går det nok greit en stund og så får du ny sykdomsepisode. Har prøvd et par ganger selv. 

AnonymBruker
Cybele skrev (5 minutter siden):

Hatt depresjoner og manier før? I så tilfelle går det nok greit en stund og så får du ny sykdomsepisode. Har prøvd et par ganger selv. 

Nettopp bedre fra alvorlig depresjon

Hi

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (20 minutter siden):

Kort fortalt: Dårlig. Hva er grunnen til at du ønsker å slutte?

Jeg går på antidepressiva og antipsykotika og håper det holder

UtakknemligDiva

Har glemt å ta Zoloften noen ganger. Merket ikke noe annet enn støt i hodet. 

Når jeg har pauset adhd medisinen har jeg bare blitt veldig fysisk aktiv. Enda mer enn jeg var i utgangspunktet før jeg startet. 3 år etterpå har jeg fremdeles en kul på siden av foten, som fotpleien sa kom av trykk/mye gåing/løping.

Ellers gikk det bra i 3 uker. Jeg ble mer produktiv og aktiv. Men etter 3 uker fikk jeg søvnproblemer igjen, altså at jeg ikke klarte å sovne så fort, og mer utålmodig av meg igjen.

Endret av 90tallsbarn

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvilken medisin og hvorfor trappet du ned?

Seroquel. Den gir sultsug. Men jeg kom til konklusjonen at det er bedre å ha litt ekstra kilo og ha det bra psykisk.

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Seroquel. Den gir sultsug. Men jeg kom til konklusjonen at det er bedre å ha litt ekstra kilo og ha det bra psykisk.

Enten litium eller lamictal gir meg også sultfølelse. Jeg har lagt på meg masse.

Gjest Cybele
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enten litium eller lamictal gir meg også sultfølelse. Jeg har lagt på meg masse.

Det er litium. Lamictal gir ingen vektøkning eller følelse av sult, tvert imot. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...