Gå til innhold

Hysteriske folk og vaskemaskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nettopp hatt en diskusjon om å vaske klær om natten eller når man f.eks skal på butikken et par timer. Hvorfor er folk helt hysterisk på dette? Man må jo ta til sunn fornuft. Folk er så hysteriske. 

Anonymkode: 3528b...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp hatt en diskusjon om å vaske klær om natten eller når man f.eks skal på butikken et par timer. Hvorfor er folk helt hysterisk på dette? Man må jo ta til sunn fornuft. Folk er så hysteriske. 

Hvis man bor i blokk, så er det dårlig gjort mot naboer å bruke vaskemaskin om natten. Men diskusjonen gikk kanskje på sikkerhet og ikke støy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Så hva ble konklusjonen av diskusjonen? Er det ok å vaske klær om natten og når man er i butikken?

Jeg spør her. Vi ble ikke enig. Har ofte vasket klær å gått ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (1 minutt siden):

Hvis man bor i blokk, så er det dårlig gjort mot naboer å bruke vaskemaskin om natten. Men diskusjonen gikk kanskje på sikkerhet og ikke støy?

Hva med generelt? Altså hvis man skal være så hysteriske så kan man jo og ta ut alle stikkontaktene … og få angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bor i en relativt godt isolert blokk så er det ok. Men å dra på butikken mens vaskemaskinen står på? Jeg vet ikke, jeg vil si det er best å være hjemme når vaskemaskinen står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvis man bor i en relativt godt isolert blokk så er det ok. Men å dra på butikken mens vaskemaskinen står på? Jeg vet ikke, jeg vil si det er best å være hjemme når vaskemaskinen står på.

Hvorfor det? Så lenge vaskemaskinen er i god kvalitet går jo bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med generelt? Altså hvis man skal være så hysteriske så kan man jo og ta ut alle stikkontaktene … og få angst. 

Hvis man har en god vaskemaskin som står på gulv som tåler vann og har sluk, så har jeg ingen motforestillinger mot å forlate vaskemaskinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (4 minutter siden):

Hvis man har en god vaskemaskin som står på gulv som tåler vann og har sluk, så har jeg ingen motforestillinger mot å forlate vaskemaskinen. 

Enig. Helt enig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang tok det fyr i støpselet til vaskemaskinen. Glad jeg var hjemme da.

Anonymkode: d058c...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ofte det tar fyr i vaskemaskiner! Det er derfor man aldri skal bruke de om natten eller når man ikke er hjemme. Skjønner ikke at noen tør! 

Anonymkode: 2f361...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ofte det tar fyr i vaskemaskiner! Det er derfor man aldri skal bruke de om natten eller når man ikke er hjemme. Skjønner ikke at noen tør! 

Ikke i gode vaskemaskiner av kvalitet og et kjent merke. Det finnes da grenser for hvor mange hensyn man skal ta? Det kan ta fyr i stikkontakter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

OFTE?!?!! Har aldri vært borti det, har heller ikke hørt noen av de jeg kjenner opplevd det. Men om det skjer deg og dine ofte kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke i gode vaskemaskiner av kvalitet og et kjent merke. Det finnes da grenser for hvor mange hensyn man skal ta? Det kan ta fyr i stikkontakter også. 

Sjangsen for det avhenger av hvor mye strøm som går i stikkontakten. Få ting bruker like mye strøm som en vaskemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

OFTE?!?!! Har aldri vært borti det, har heller ikke hørt noen av de jeg kjenner opplevd det. Men om det skjer deg og dine ofte kan jeg ikke si noe om.

Vaskemaskin og tørketrommel er brannverstinger. 

Jeg er glad jeg leier, for ville aldri finne på å ta sånne risikoer med andres boliger. Nok en fordel med å leie 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

I følge brannstatistikken er hvitevarer de mest brannutsatte gjenstandene vi har i husene våre. Det er derfor viktig at du er våken og til stede når du bruker hvitevarer som for eksempel vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin. 

https://elsikkerhetsportalen.no/elektrisk-utstyr/hvitevarer/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Vaskemaskin og tørketrommel er brannverstinger. 

Jeg er glad jeg leier, for ville aldri finne på å ta sånne risikoer med andres boliger. Nok en fordel med å leie 🙃

Tar du ut alle stikkontaktene da? Blir så oppgitt as! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sjangsen for det avhenger av hvor mye strøm som går i stikkontakten. Få ting bruker like mye strøm som en vaskemaskin.

Mener du man skal være hjemme i 1 time for vente på at vaskemaskinen blir ferdig? Virkelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du ut alle stikkontaktene da? Blir så oppgitt as! 

Jeg tar ut kontakter, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...