AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Er det litt "gøy" å være høyt oppe eller er det utelukkende negativt?. Anonymkode: 3a12f...eb9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Det topper alle rusmidler jeg har prøvd. Beste følelsen i verden. Men kommer også mye vondt med på kjøpet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Gøy i starten, ekstremt slitsomt over tid. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 For jævlig, klikket på offentlig plass, sparket en kurv på kiwi som nesten traff en barnevogn, pga var ekstremt religionsfornærmet. Men viste seg jeg har schizoaffektiv så kanskje det spillet inn. Ble innlagt en dag, skrev meg ut, dro til Tyrkia, endte i katastrofal manisk psykose og 6 uker på skjermet med beltelegging og 1 mnds hukommelsestap 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Glitter skrev (38 minutter siden): Det topper alle rusmidler jeg har prøvd. Beste følelsen i verden. Men kommer også mye vondt med på kjøpet. Som hva vondt? Anonymkode: 3a12f...eb9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som hva vondt? Anonymkode: 3a12f...eb9 Sinne, angst, man blir så sliten i hjernen som bare girer på, vrangforestillinger om de rundt en pga søvnmangelen. Så kommer jo depresjon etterpå da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 (endret) Liker starten av hypomani så godt at jeg bare nyter fornyet energi og glemmer at det kan være hypomani 😅 Får mye energi, prater høl i huet på folk, mer kreativ, mindre søvn, blir mer rastløs osv. Verst er nedturen etterpå for da orker jeg ganske lite. Endret 14. juli 2023 av aa-k-j 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Jeg har aldri kjent på slik glede og ufattelig gode følelser før som da jeg hadde hypomani. Men nedturen og tiden etterpå er ikke verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg syns det er verdt det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.