Gå til innhold

Noen som plages m d samme?


hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

hva skal jeg gjøre

Jeg er en voksen kvinne ,som har et litt vanskelig sp,mål.

Har i noen år vært plaget med kronisk migrene, og bruker nå både sprøyte og tabl for å holde dette i sjakk. Går veldig bra...helt til det kommer til S.E.X.

Hver gang må jeg avbryte da jeg får eksplosiv hodepine. Jeg skjønner ikke hva jeg gjlr feil, lr hva jeg skal gjøre for å komme videre. Er det noen som har vært borti d samme, som har gode råd? Jeg vil jo så gjærne fullføre jeg også 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva skal jeg gjøre

Jeg regnet med at det var orgasmehodepine, men bruker jo migrenemedisin uten at dette hjelper. Har hatt dette problemet i flere år, noen perioder værre enn andre. Varer i flere dagen på drt verste. Syns det blir ekkelt å ta opp dette problemet med min fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg gjøre skrev (23 minutter siden):

Jeg regnet med at det var orgasmehodepine, men bruker jo migrenemedisin uten at dette hjelper. Har hatt dette problemet i flere år, noen perioder værre enn andre. Varer i flere dagen på drt verste. Syns det blir ekkelt å ta opp dette problemet med min fastlege.

Jeg skjønner godt du synes det er ekkelt å ta det opp, men du kan jo forsøke å tenke på det slik: Legen er vandt til å høre alt. Problemstillingen din vil være like naturlig som hva som helst annet legen møter på i løpet av arbeidsdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...